Home / Computers & Electronica / Frames in Word 2003
 Frames in Word 2003
Dit topic is 1 pagina lang. [ Alle pagina's ]
topicStarter = 577;
OmeWillem
Lust je ook een broodje...

OmeWillem

postaddFavorites
geplaatst door onlineOmeWillem (Geitenbreier) op Thursday 20 March 2008 om 09:32
editquote
Een invulformulier met frames doet nogal irritant. In elk frame staat een tekstvak en het document is zodanig beveiligd dat alleen 'Formulier invullen' mogelijk is. Nu kun je met de TAB-toets door de tekstvakken wandelen en zodoende het formulier invullen, waarbij de opmaak behouden blijft.

Het irritante is nu dat de invulvelden niet van boven naar beneden worden afgewerkt als je met TAB door het formulier fietst. Heeft iemand een idee hoe dit opgelos kan worden? Het is ontzettend irritant als je bij het invullen lukraak door het document schiet...
profile

Ome Willem stopt ermee... knip-knap-knee!
Arjan
Forumdespoot, zonder waterbed :P

Arjan

postaddFavorites
geplaatst door onlineArjan (SuperAdmin) op Thursday 20 March 2008 om 09:35
editquote
Normaal moet je iets als "taborder" kunnen meegeven. Wellicht dat het in de onderliggende laag (VBA) is vastgelegd.

Mijn mening is overigens dat Word er is om brieven te typen, en dat formulieren op een webapplicatie dienen te worden ingevuld .
profilehomepage
OmeWillem
Lust je ook een broodje...

OmeWillem

postaddFavorites
geplaatst door onlineOmeWillem (Geitenbreier) op Thursday 20 March 2008 om 09:43
editquote
Probleem gevonden! Het zat hem in de nummering van de bladwijzers. Aangepast en daarmee opgelost.

Toch niet. Ik snap 't niet. In de Script-editor staat een onmeunig lang verhaal waar ik nix van snap.

[Dit bericht is gewijzigd door OmeWillem op 20-03-08 09:56]
profile

Ome Willem stopt ermee... knip-knap-knee!
Dit topic is 1 pagina lang. [ Alle pagina's ]
  Home / Computers & Electronica / Frames in Word 2003

RSS
delicious | digg | google | | ekudos | technorati