geplaatst door Picardijn op dinsdag 22 april 2003 om 10:54
Wat is voor jullie een goed ontbijt?
Voor mij is het brood met hagelslag....wit bruin maakt allemaal niet uit zolang de hagelslag maar puur is. Daarnaast een bak koffie en de dag loopt weer lekker.
In de weekenden wil het nog wel eens een gebakken eitje zijn met spek en kaas, daarbij een glaasje sinasappelsap. Maar altijd gekoppeld aan een bakje koffie.
Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid.
geplaatst door Terra_het_Aardmannetje op dinsdag 22 april 2003 om 15:14
Je moet kinderen inderdaad niet teveel versuikeren, da's alleen maar slecht en lastig. Het kan ook wel grappige situaties opleveren; mensen kijken nogal vreemd en ongelovig naar mij als ik 3 á 4 schepjes in mijn thee mik.
Ennuh, een goed ontbijt is voor mij een boterhammetje met vis, een boterhammetje met kruidenkaas & vlees/kaas, een banaan, een ei en een kopje thee. Met 3 schepjes suiker natuurlijk.
Eigenlijk had mijn naam 'Terra het Aard(ige)mannetje' moeten zijn, maar dat mocht niet van de installatiemeneer
geplaatst door marloes op dinsdag 22 april 2003 om 21:11
Tja ik denk het wel. Voor mij is het afhankelijk van het tijdsstip waarop ik mijn ontbijt nuttig. Als het erg vroeg is dan bestaat mijn ontbijt uit 2 boterhammen met pasta en een kop koffie zwart zonder suiker. Als het al wat later is (lees een uur of 9) dan nuttig ik het volgende: 4 boterhammen met pasta en een of 2 koppen koffie. Bij het ontbijt wordt uiteraard de krant even door gebladerd om snel te kijken waarom ik niet de krant lees.