geplaatst door Laurens op zondag 9 september 2007 om 14:24
Kleine impressie van de zaterdag op de maas. Ik was telaat voor de echte actie van de SAR jammer genoeg en de luchtshow van de Marine viel letterlijk in het water, dus echt spectaculaire foto's zijn het niet geworden helaas, maar t was wel leuk om drbij te zijn
geplaatst door Janneke op maandag 10 september 2007 om 12:13
Ik ben ook naar de wereldhavendagen geweest en naar de ark. Ik moet zeggen dat die een beetje tegen valt. Het is wel grappig hoor, maar niet echt spectaculair. Er waren grotere boten op de wereld haven dagen.
geplaatst door Chiwa op dinsdag 11 september 2007 om 20:14
Vandaag was ik op de ark. Ligt in de vm. spoorweghaven. Het kostte € 5,00 pp dus ik was een tientje kwijt.
Het is een immens groot houten bouwwerk waarvan me de inhoud ietwat tegenviel. Ondanks dat, en ondanks dat het een soort propaganda festival is voor de pinkstergemeente vind ik het geweldig dat iemand zo'n gat in de markt ontdekt.
Kortoom een aanrader dus. leuke filmpjes en veel computers voor de kinderen die van God mogen weten.
geplaatst door Chiwa op woensdag 12 september 2007 om 13:19
Hij zou tien dagen blijven. Maar ik heb geen idee wanneer hij gekomen is cq. vanaf wanneer ze zijn gaan tellen.
Gewoon een imposant ding, vooral vanaf de wal. Het is hout zover het oog reikt. Hoeveel millioen spijkers daain zitten wil ik niet weten. Filmpje
In die ark hangt onopvallend het volgende gedicht.
Boog van trouw
Als ik zie hoe Uw boog van trouw door het grijze hemeldek de hemel scheurt, kan ik niets anders dan prijzen, Die de duisternis verdreef, mijn toekomst kleurt.
En ik heb werkelijk geen idee wat de volgende aanlegplaats zal zijn.
geplaatst door Laurens op woensdag 12 september 2007 om 22:45
volgens de site is de bedoeling datie ongeveer 1 oktober naar Amsterdam gaat, of en wanneer ligt een beetje aan de vergunningen, of en hoe die rondgemaakt kunnen worden.
geplaatst door Chiwa op vrijdag 14 september 2007 om 12:53
Van de week stond hier in het plaatselijke leugenblaadje dat 'ie hier blijft tot eind oktober. En voor Amsterdam krijgt 'ie om een mij onbekende reden geen toestemming.