geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 5 september 2006 om 21:49
Ene Noah heeft 6 jaar lang elke dag een foto van zichzelf gemaakt. Dat filmpje duurt 6 minuten. Je ziet hem ouder worden, wel grappig: http://www.youtube.com/watch?v=6B26asyGKDo
geplaatst door OmeWillem (Geitenbreier) op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:48
quote:
Arjan schreef op dinsdag 5 september 2006 om 21:49 het volgende: Ene Noah heeft 6 jaar lang elke dag een foto van zichzelf gemaakt. Dat filmpje duurt 6 minuten. Je ziet hem ouder worden, wel grappig: http://www.youtube.com/watch?v=6B26asyGKDo
Natuurlijk zijn er dan altijd weer mensen die de spot moeten drijven met zo'n project! Er grappig gedaan.
geplaatst door Chiwa op dinsdag 12 december 2006 om 19:58
Sorry, maar uitgelogd kon ik het ook lezen. Heb geen zin in dat het hele www over komt. Is er ergens een mail waar ik het heen kan sturen voor Arjan en Ome Willem? zenden aan chiwa @ chiwa.nl
geplaatst door OmeWillem (Geitenbreier) op donderdag 14 december 2006 om 21:17
Ome Willem wordt gillend gek van al dat gekrioel en gewriemel van meer dan twee insecten bij elkaar. Ome Willem sluit het bestaan van wespennesten in het hiernamaals (en dan het minder aantrekkelijke gedeelte) dan ook niet uit!!!
geplaatst door Chiwa op dinsdag 19 december 2006 om 15:09
Vermoedelijk ligt dan aan de ondervinding van het object 'an sich'.
Zelf heb ik er helemaal niks van ook niet van spinnen, muizen en ander gespuis. Denk dat het eenvoudig te verklaren is met je houd er niet van dus valt het je op. Maakt het je helemaal niks uit zie je ze amper.
geplaatst door Picardijn op woensdag 10 januari 2007 om 22:50
Belachelijk ouders die maar niet willen luisteren. Die zo stronteigenwijs zijn dat ze dingen kopen omdat ze het zelf leuk vinden,. Die "dad" wou altijd al een rode cabrio en nu moet zijn dochter de lasten dragen van zijn lusten. Onbegrijpenlijk zulke ouders, dan worden het inderdaad producten van de opvoeding.
Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid.
geplaatst door HetGroeneMonster op donderdag 11 januari 2007 om 11:14
Trouwens, het schijnt dat ook dit gewoon een reclame-filmpje was voor iets, net als die overreden Piet Paulusma reclame die deze week rondzwerft op het net. En trouwens, van dat belerende ondertoontje krijg ook ik een beetje de kriebels.
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op donderdag 11 januari 2007 om 11:33
quote:
HetGroeneMonster schreef op donderdag 11 januari 2007 om 11:14 het volgende: Trouwens, het schijnt dat ook dit gewoon een reclame-filmpje was voor iets, net als die overreden Piet Paulusma reclame die deze week rondzwerft op het net. En trouwens, van dat belerende ondertoontje krijg ook ik een beetje de kriebels.
Die van Piet P was voor Kwik-fit. Van dit meisje zijn meer filmpjes, oa eentje waar zo op de webcam probeert uit te leggen waarom ze nou zo boos is (en dat het vooral niet aan haar lag ). -edit: en het is dus onderdeel van een marketingcampagne van Ebay en Dominos...
[Dit bericht is gewijzigd door Arjan op 11-01-07 13:21]
geplaatst door Janneke op zondag 25 februari 2007 om 11:38
quote:
Arjan schreef op zondag 25 februari 2007 om 00:01 het volgende: Hmmm, ik meende dat Norbie hier iets van een space-shuttle van Top Gear had neergeplant. Kan het niet meer vinden...
geplaatst door Norbie op maandag 2 april 2007 om 20:46
quote:
Een cyclotron is een apparaat om bundels van geladen deeltjes te versnellen. Dit gebeurt door ze onder invloed van een hoogfrequente wisselspanning tevens door een magneetveld te leiden. Het potentiaalverschil zorgt voor de versnelling, het magneetveld voor een cirkelvormige afbuiging van de baan. De principes van de constructie worden hieronder besproken. Door de steeds toenemende snelheid wordt de cirkelbaan groter: de deeltjes spiraliseren naar buiten. Wanneer de deeltjes aan de buitenkant van het apparaat zijn aangeland worden ze afgebogen naar buiten om te worden gebruikt. Op dit punt is de snelheid van de deeltjes erg hoog. Het cyclotron is dus een relatief zeer compact apparaat voor de productie van hoogenergetische deeltjes.
geplaatst door Picardijn op woensdag 18 april 2007 om 22:33
quote:
Arjan schreef op woensdag 18 april 2007 om 13:21 het volgende: Misschien wat zware kost, maar deze aflevering van Premtime geeft toch wel pijnlijk goed aan wat er mis is in de wijk Overvecht (Utrecht)
Hoe laat brengt een taxi mij naar het buurthuis?
Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid.
geplaatst door OmeWillem (Geitenbreier) op zaterdag 21 april 2007 om 00:04
quote:
Arjan schreef op woensdag 18 april 2007 om 13:21 het volgende: Misschien wat zware kost, maar deze aflevering van Premtime geeft toch wel pijnlijk goed aan wat er mis is in de wijk Overvecht (Utrecht)
Ja mensen, dát is het probleem! We geven ze gewoon geen eerlijke káns!
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 21 april 2007 om 01:24
quote:
OmeWillem schreef op zaterdag 21 april 2007 om 00:04 het volgende: [..] Ja mensen, dát is het probleem! We geven ze gewoon geen eerlijke káns!
Het erge is: ik dacht dus "Prem gaat weer eens op een lafhartig linkse wijze vertellen hoe zielig die buitenlanders zijn". Deze docu is links gekleurd en toch schrik ik van elke uitspraak die er is gedaan. Ik vind dit echt erg. Er zijn heel veel dingen die mij niet (meer) verbazen, maar dit vond ik echt erg. Dit is gewoon Palestina in Nederland: zielig zijn, zielig blijven, en geld vragen om de zieligheid te exploiteren.
geplaatst door OmeWillem (Geitenbreier) op zaterdag 19 mei 2007 om 11:27
quote:
Arjan schreef op dinsdag 8 mei 2007 om 14:54 het volgende: Ik weet niet of je hierom nu onder de tafel moet liggen, of dat je je terecht moet zorgen maken om onze Oosterburen:
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 22 mei 2007 om 22:51
Ik kijk niet vaak naar filmpjes langer dan 2 minuten, en al helemaal niet naar natuurfilms. Maar dit filmpje moet je zeker zien, een opstootje in het Kruger Park:
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op maandag 11 juni 2007 om 14:06
Ook in Engeland hebben ze een talentenjacht: Britain's got Talent. Deze gast is verkoper van mobiele telefoons en gaat opera zingen. Let ook op de jury en het publiek:
Mensen houden van klikken en surfen.... ABN-AMRO Een bank waar je meer krijgt dan alleen bankieren. "Door de bank genomen" Kort-om ABN-AMRO-HUMOR volgens een ABN-AMRO medewerker... We ruilen graag ons "betrouwbaar, zakelijk, sportieve" om voor Humor... ... wat een grap!
geplaatst door rtnd op dinsdag 12 juni 2007 om 21:01
quote:
OmeWillem schreef op dinsdag 24 april 2007 om 11:38 het volgende: O jongens, ome Willem heeft de tranen nog in de ogen staan van het lachen (misschien wel omdat hij zichzelf een beetje herkent):
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op maandag 18 juni 2007 om 08:04
quote:
Arjan schreef op vrijdag 15 juni 2007 om 14:35 het volgende: En Paul Potts heeft zich ook door de halve finale heen gezongen [YouTube-link] Zondag de finale, ik ga kijken
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 23 juni 2007 om 16:56
Iemand heeft een hele coole binaire rekenmachine gemaakt van hout en knikkers. Het leuke is: hij werkt. Het leukste is: daarna moet je alsnog zelf rekenen
geplaatst door Leonie op maandag 25 juni 2007 om 10:16
quote:
Arjan schreef op maandag 11 juni 2007 om 14:06 het volgende: Ook in Engeland hebben ze een talentenjacht: Britain's got Talent. Deze gast is verkoper van mobiele telefoons en gaat opera zingen. Let ook op de jury en het publiek:
WOW kippenvel en tranen (eerder dan het jurilid ) Maar dat komt ook omdat het zo'n schatje is, hij heeft er geen idee van dat ie zo'n verbluffende stem heeft.
geplaatst door Norbie op dinsdag 17 juli 2007 om 17:21
quote:
Norbie schreef op zondag 20 mei 2007 om 16:26 het volgende: Mijn dochter leest zichzelf voor over Noach. Hij gaat een bootje bouwen en de mensen lachen: "ha, ha, ha!"
geplaatst door Chiwa op woensdag 18 juli 2007 om 20:44
't Is verschrikkelijk als je kinderen niet voorzichtig leert te zijn met boeken. Zo brengen ze als ze geld nodig hebben in de puberteit geen cent meer op bij het aanbod op de vrijmarkt (30 april).
geplaatst door Norbie op woensdag 8 augustus 2007 om 22:39
quote:
Arjan schreef op woensdag 8 augustus 2007 om 11:28 het volgende: Iets over een hypotheekmarkt in Amerika. Analist verliest zijn zelfbeheersing: [YouTube-link]
Arjan schreef op dinsdag 22 mei 2007 om 22:51 het volgende: Ik kijk niet vaak naar filmpjes langer dan 2 minuten, en al helemaal niet naar natuurfilms. Maar dit filmpje moet je zeker zien, een opstootje in het Kruger Park: [YouTube-link]
geplaatst door Norbie op woensdag 22 augustus 2007 om 09:00
Jongen neemt zijn vriendin mee naar een museum/gallerie om het kunstwerk 'My early muir owl' te bekijken (pluis het (engelse) anagram maar even uit...). Heeft hij drie weken aan gewerkt...
geplaatst door Chiwa op woensdag 10 oktober 2007 om 10:59
Vreemde plaatjes en vreemde figuren. Kan er geen zinnig woord over zeggen. Als je het niet zien wil ga je gewoon niet kijken. Ik kom trouwens nooit in een museum.
geplaatst door Chiwa op donderdag 25 oktober 2007 om 21:01
Mooie film van Paris Hilton. Oftewel; Paris in bloederige thriller
quote:
De telegraaf: do 25 okt 2007, 15:37 Paris in bloederige thriller AMSTERDAM - Dit is Paris Hilton in haar nieuwste filmrol. Ze speelt én zingt in de thriller-musical 'Repo! The Genetic Opera'.
Repo! The Genetic Opera speelt zich af in het jaar 2056, als de mensheid wordt geteisterd door een dodelijke plaag. Overleven bestaat voornamelijk uit het hebben van veel geld om een orgaantransplantatie mee te bekostigen. Hilton zal als dochter van de directeur van een orgaantransplantatie-bedrijf, de grote bad-guy in de film, nummers zingen die varieren van opera tot rock.