geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 6 september 2005 om 23:29
Hmm ja, ik weet dus ook al hoe het komt. Door gratis de Nedstat-teller. Die is nu overgenomen door een popup-boer, en dus verdwijnt de teller binnenkort van Hadrian
geplaatst door Laurens op woensdag 7 september 2005 om 00:31
quote:
Arjan schreef op dinsdag 6 september 2005 om 23:29 het volgende: Hmm ja, ik weet dus ook al hoe het komt. Door gratis de Nedstat-teller. Die is nu overgenomen door een popup-boer, en dus verdwijnt de teller binnenkort van Hadrian
Vandaar dat ik een balkje van een tegengehouden pop-up tegenkwam in mn browser pasgeleden! Vond het al zo wazig, maar ik heb het nog maar 1 keer meegemaakt
Afgelopen juli werd het bedrijf Nedstat overgedragen aan een andere eigenaar, die het afgelopen week heeft omgedoopt tot Webstats4U. Naast een vernieuwde website werden gebruikers van de gratis statistiekenteller geconfronteerd met pop-ups met advertienties op hun websites waarop de teller geïnstalleerd is. Ad Pepper, de eigenaar van het bedrijf, legt uit dat de toevoeging van reclame aan de teller noodzakelijk is om de kosten te dekken die het bedrijf maakt voor het bijhouden van de statistieken. Dit werd volgens hem eerder ook bericht aan de gebruikers door middel van een e-mail. Ondertussen zijn de algemene voorwaarden ook aangepast die Webstats4U het recht geeft om advertenties te plaatsen op de websites die de teller hebben geïmplementeerd. De gebruikers zelf zijn niet enthousiast over de ontwikkeling. Op tellertest.com zijn verontwaardigde reacties te lezen van ontwikkelaars die onaangenaam verrast werden door de toevoeging van de reclame. Op Gathering of Tweakers is ook een draadje geopend over dit onderwerp.
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 10 september 2005 om 12:20
quote:
Appelmoes?? schreef op zaterdag 10 september 2005 om 11:04 het volgende: Wordt alles dan automatisch vervangen door FF? (Zoals dat voorbeeldje van hotmail openen via MSN?)
Ja, alles wat dan om http vraagt gaat naar FF, zelfs de windows update.
geplaatst door louis op zaterdag 10 september 2005 om 15:38
quote:
Arjan schreef op vrijdag 9 september 2005 om 23:09 het volgende: Je kan IE ook helemaal uninstallen.
Als je heel IE uninstallt moet je ook explorer.exe uninstallen? Ik heb wel eens gehoord dat mensen hem volledig geuninstalled hebben maar dat windows het daarna (nog) slechter deed.
Verder kun je ook naar Configuratie scherm > Software > programmainstellingen gaan en daar alles instellen
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 10 september 2005 om 17:38
quote:
louis schreef op zaterdag 10 september 2005 om 15:38 het volgende: [..]
Als je heel IE uninstallt moet je ook explorer.exe uninstallen? Ik heb wel eens gehoord dat mensen hem volledig geuninstalled hebben maar dat windows het daarna (nog) slechter deed.
Verder kun je ook naar Configuratie scherm > Software > programmainstellingen gaan en daar alles instellen
Nee explorer.exe is niet hetzelfde als iexplore.exe Wie beweert overigens dat Windows het slecht doet? Ik heb hier een XP prima draaien, is nog maar 1x vastgelopen sinds 30 dec 2004 (toen had ik het geinstalleerd).