| | Wat eten we vandaag? |   |
topicStarter = 22; |   geplaatst door  louis op vrijdag 2 september 2005 om 19:12 Groentesoep! | |
|
|   geplaatst door  LeeAnne op vrijdag 2 september 2005 om 19:21 Shoarma pizza!!  | | 'je ogen spreken woorden.. die mijn hart niet meer herkent..' |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op zaterdag 3 september 2005 om 12:18 Jij vind shoarma toch helemaal niet lekker? | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  louis op zaterdag 3 september 2005 om 17:48 Vandaag hebben we weer nasi. Nu mede mogelijk gemaakt door Conimex. | |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op maandag 5 september 2005 om 19:59 Spinazie a la creme met gekruide aardappelen en runderworst  | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Andreotti op maandag 5 september 2005 om 23:16 Bami! | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 7 september 2005 om 21:08 Shoarma + saus en bier... En daarna moest ik nog boodschappen doen, aparte ervaring  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  wieohwie op woensdag 7 september 2005 om 22:15 Rijst met drab uit een viskoffer van het rijk. | |
|
|   geplaatst door  Janneke op donderdag 8 september 2005 om 15:25 pizza! | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  bloemier op donderdag 8 september 2005 om 18:45 tussen de middag rijst met iets, en aardappelen en gefrituurde vis (bah) en iets van kip.. ja ik had heel erg honger.. en vanavond.. hmm koekjes  | | water...... |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op donderdag 8 september 2005 om 19:33 Vis!  Ik ben nu Bami aan het koken  | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  wieohwie op donderdag 8 september 2005 om 19:52 Spaghettini met zalm | |
|
|   geplaatst door  Sketterbek op dinsdag 13 september 2005 om 15:05 wij eten vandaag BAMI dat gaat zeker smaken, alhoewel... ja ik ben een keukenprinses dus dat gaat goed komen  | | Hoe kom je zo druk? Hoe kom je zo druk? Hoe kom je zo druk? |
|
|   geplaatst door  Janneke op dinsdag 13 september 2005 om 15:08 quote: Sketterbek schreef op dinsdag 13 september 2005 om 15:05 het volgende: wij eten vandaag BAMI ........
Wij ook hmmmm, met pinda saus en kroepoek natuurlijk!  [Dit bericht is gewijzigd door Janneke op 13-09-05 16:05] | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  Sketterbek op dinsdag 13 september 2005 om 15:15 uiteraard we doen niet voor minder, fijn dat jij het ook lekker vind ! smul ze! | | Hoe kom je zo druk? Hoe kom je zo druk? Hoe kom je zo druk? |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op dinsdag 13 september 2005 om 18:14 Ik heb geen zin in koken, dus ik pak ook een bak bami uit de vriezer, wel met pindasaus maar geen kroekoek. | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 13 september 2005 om 20:35 Spaghetti.. de derde week al dat ik verplicht moet koken..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op woensdag 14 september 2005 om 11:14 Wie zal het zeggen? Hoe weet ik nu wat ik vanmiddag voor de auto krijg? | | Throw me a freakin' bone here! |
|
|   geplaatst door  Sjoerd op woensdag 14 september 2005 om 11:28 Boontjes, krieltjes, spekjes, ui, paprika, pindasaus erover heen en ik zal zeggen roeren maar !! Superlekker !!  | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op woensdag 14 september 2005 om 14:55 quote: DoctorEvil schreef op woensdag 14 september 2005 om 11:14 het volgende: Wie zal het zeggen? Hoe weet ik nu wat ik vanmiddag voor de auto krijg? Jakkes wat ben jij er voor een?  Kanibaal  | |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op woensdag 14 september 2005 om 15:36 quote: ovenvisje schreef op woensdag 14 september 2005 om 14:55 het volgende:[..] Jakkes wat ben jij er voor een?  Kanibaal  Het is toch eigenlijk alleen maar goed voor de natuur? Zij die de overkant niet bereiken voordat ik langsraas, zijn toch maar de zwakkere exemplaren. Is het dan niet uiterst efficiënt dat deze zwakkeren, op Hollandsche weijze bereidt, direct 's avonds worden genuttigd en daarmee: a.) de wereld verbeteren door er zelf niet langer deel van uit te maken, en b.)in de behoefte aan vers vlees voorzien? | | Throw me a freakin' bone here! |
|
|   geplaatst door  HetGroeneMonster op woensdag 14 september 2005 om 16:25 Dr gaat inderdaad niets boven geplette egel! | |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op woensdag 14 september 2005 om 17:23 quote: ovenvisje schreef op woensdag 14 september 2005 om 14:55 het volgende:[..] Jakkes wat ben jij er voor een? Kanibaal  Rijdt Dr. Evil mensen aan om ze vervolgens op te eten?  Ik ga zo pizza eten! | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Sketterbek op donderdag 15 september 2005 om 09:00 quote: DoctorEvil schreef op woensdag 14 september 2005 om 15:36 het volgende: [..] Het is toch eigenlijk alleen maar goed voor de natuur? Zij die de overkant niet bereiken voordat ik langsraas, zijn toch maar de zwakkere exemplaren. Is het dan niet uiterst efficiënt dat deze zwakkeren, op Hollandsche weijze bereidt, direct 's avonds worden genuttigd en daarmee: a.) de wereld verbeteren door er zelf niet langer deel van uit te maken, en b.)in de behoefte aan vers vlees voorzien? vandaar throw me a freakin'bone here! ik hoop dat ik nooit voor je auto kom, ik zal rennen of mijn leven ervan afhangt(letterlijk) | | Hoe kom je zo druk? Hoe kom je zo druk? Hoe kom je zo druk? |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op donderdag 15 september 2005 om 10:46 quote: Sketterbek schreef op donderdag 15 september 2005 om 09:00 het volgende: [..]
vandaar throw me a freakin'bone here! ik hoop dat ik nooit voor je auto kom, ik zal rennen of mijn leven ervan afhangt(letterlijk) Zou ik zeker doen! Helemaal als je je nog herinnert dat je een paar maand geleden de spiegel van onze auto hebt gereden bij het achteruit inparkeren (vróuwen.... GRRRRRR!!!)... | | Throw me a freakin' bone here! |
|
|