| | Wat eten we vandaag? |   |
topicStarter = 22; |   geplaatst door  wieohwie op zaterdag 6 maart 2004 om 13:40 Appeltaart van de vlaaienbodem (oh nee, die is voor morgen), Brood. Brood. En nog eens brood. En we gaan even vissen op de markt. | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op zaterdag 6 maart 2004 om 13:40 Misschien kan ik er ook wel drie op | |
|
|   geplaatst door  Grijs op zaterdag 6 maart 2004 om 13:41 quote: wieohwie schreef op zaterdag 6 maart 2004 om 13:40 het volgende: Misschien kan ik er ook wel drie op Drie broden, of drie vissen? | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  wieohwie op zaterdag 6 maart 2004 om 13:42 5 broden en twee vissen. Dat weet je toch...? Hoe kom ik nou aan drie?????? | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op zaterdag 6 maart 2004 om 13:43 quote: Andere Arjan schreef op zaterdag 6 maart 2004 om 10:51 het volgende: Als het lukt eten we lasagne met zalm en spinazie. Naar eigen recept en in de nieuwe combi-magnetron. Slaagkans: 60% Houd ons op de hoogte van het resultaat. We zijn reuzebenieuwd. | |
|
|   geplaatst door  Picardijn op zaterdag 6 maart 2004 om 16:39 Bal Gehakt Frikandel Restanten van deze week... | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  Picardijn op zaterdag 6 maart 2004 om 16:45 quote: wieohwie schreef op zaterdag 6 maart 2004 om 13:18 het volgende: [..]
In mijn ondeugende tijd waren aardappels 'kampeervoedsel'. Lekker goedkoop en dagelijks vers. De boeren vonden het destijds niet zo'n goed idee als kamperende jonge burgers de aardappels zelf van het land kwamen uitzoeken. Zonder uitdrukkelijke toestemming. Maar het is geen autochtoon voedsel, al kunnen de Belgen er goed mee overweg. Zo te zien was vroeger alles beter  Tegenwoordig staat er gewoon een bordje bij... al hebben ze liever niet dat het te profesioneel gebeurd. Staat meestal een bordje bij Zo'n 25 kilo per keer vinden ze normaal.... bij de boer aan de deur moet je er 2 euro voor betalen. Door het zelf te laten doen bespaard de boer meer als 2 euro... | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 6 maart 2004 om 16:46 Pannekoeken | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zaterdag 6 maart 2004 om 17:00 1. bij mijn ouders: (onbekend) 2. bij 7even: lasagne uit een bakje.. 3. thuis: patat.. 1 van deze 3 opties.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op zaterdag 6 maart 2004 om 18:44 brood met aardbeien mmmmmmmmmmmmm | |
|
|   geplaatst door  ghoti op zaterdag 6 maart 2004 om 18:54 Eet smakelijk | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op zaterdag 6 maart 2004 om 19:47 quote: wieohwie schreef op zaterdag 6 maart 2004 om 13:43 het volgende: [..]
Houd ons op de hoogte van het resultaat. We zijn reuzebenieuwd. 100% geslaagd! Hij was erg lekker. Volgende keer wordt het denk ik lasagne met gehakt en ham en iets pittiger tomatensaus. | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  7even op zaterdag 6 maart 2004 om 20:15 Het is dus optie 2 geworden bij DJK...
Lasagne uit een bakje, met daarvoor nog champignonsoep uit een blikje | | Pessimistisch zijn heeft ook een voordeel: je wordt nooit teleurgesteld. |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zondag 7 maart 2004 om 04:57 Jah, het was eetbaar..  Afgezien van dien zwA RTE vlek..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  wieohwie op zondag 7 maart 2004 om 12:56 Stokbrood met kaas. (Franse, in diverse smaken) | |
|
|   geplaatst door  Grijs op zondag 7 maart 2004 om 16:36 Coq au vin ('t moet toch een keer op  ) | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op zondag 7 maart 2004 om 20:47 vandaag gehad: -Groentesoep -Witlof met ham en kaas -Sperziebonen -Aardappelen -Kippenpoot -Nog een keer groentesoep -Broccoli -Varkensvlees -Mona slagroomtoetje | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  marloes op zondag 7 maart 2004 om 21:14 quote: Andere Arjan schreef op zondag 7 maart 2004 om 20:47 het volgende: Vandaag gehad: -Groentensoep -Witlof met ham en kaas -Sperziebonen -Aardappelen -Kippenpoot -Nog een keer groentensoep -Broccoli -Varkensvlees -Mona slagroomtoetje Tja dan hadden we maar niet uiteten moeten gaan bij 2 verschillende adressen.  2 maal groente nnsoep op 1 dag het moet niet gekker worden. er zitten meerdere groeten in vandaar meervoud groentensoep | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Laurens op zondag 7 maart 2004 om 21:24 quote: marloes schreef op zondag 7 maart 2004 om 21:14 het volgende: er zitten meerdere groeten in vandaar meervoud groentensoep Helaas, raar maar waar: in de nieuwe spelling gaat dat niet meer op quote: groenˇteˇsoep (de ~) 1 soep waarin verschillende groentes verwerkt zijn
 | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 8 maart 2004 om 00:41 Dat is iets meer dan ik Andere_Arjan..  Ik was van plan soep te nuttigen bij mijn ouders maar omdat ik geen zin had om te fietsen heb ik maar de gebruikelijke zondag-salami-pizza opgegeten.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  wieohwie op maandag 8 maart 2004 om 01:28 quote: Laurens schreef op zondag 7 maart 2004 om 21:24 het volgende:[..] Helaas, raar maar waar: in de nieuwe spelling gaat dat niet meer op [..]  Bolleboos. jij mag nog een keertje soep opscheppen.  | |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op maandag 8 maart 2004 om 12:14 Ik moet nog ff gaan kijken wat ik ga eten vanavond. Eerst maar eens een paar goede pannen erbij halen en dan naar de supermarkt. Ik zit te denken aan iets mexicaans  | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 8 maart 2004 om 17:39 Momenteel worden er kip, rijst en sperziebooontjes gemaakt.. * DJKoster eet bij zijn ouders.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 8 maart 2004 om 17:45 Grijs is American Pizza's met Pepperoni aan het ophalen. Die gaan we dan opeten. | | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op maandag 8 maart 2004 om 17:53 quote: Arjan schreef op maandag 8 maart 2004 om 17:45 het volgende: Grijs is American Pizza's met Pepperoni aan het ophalen. Die gaan we dan opeten. Zonder doos neem ik aan. | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op maandag 8 maart 2004 om 17:56 Vooraf: ijsbergsla met champignons en opgebakken salami. Hoofdgerecht: Kip met broccolie uit de wok. Wijn: Witte Bordeaux ac '02 Nagerecht: Stracciatella (yoghurt mild) van de Aldi. | |
|
|   geplaatst door  Janneke op maandag 8 maart 2004 om 18:08 over 4 min en 30 sec.... hmmmmmmm | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  marloes op dinsdag 9 maart 2004 om 12:18 euhm vandaag weet ik het nog niet. Of het word iets uit de vriezer van mijn grote zus of iets uit mijn eigen vriezer. Moet Grijs nog bellen. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 9 maart 2004 om 15:33 Aardappels, sla en waarschijnlijk een gehaktbal..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  marieke op dinsdag 9 maart 2004 om 18:50 Vandaag heel degelijk: Sperzibonen, gekookte aardappelen en een lekkere roomschnitzel.. En als toetje neem ik perzikenyoghurt  | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  wieohwie op dinsdag 9 maart 2004 om 21:38 Witlofschuitjes met tonijn en huttenkase op een komkommerbodempje vooraf. Courgettes gevuld met gehakt en fetakaas met mozzarella uit de oven. Met frites. Dezelfde witte wijn als gisteren. | |
|
|   geplaatst door  Grijs op dinsdag 9 maart 2004 om 23:15 quote: marloes schreef op dinsdag 9 maart 2004 om 12:18 het volgende: euhm vandaag weet ik het nog niet. Of het word iets uit de vriezer van mijn grote zus of iets uit mijn eigen vriezer. Moet Grijs nog bellen. Marloes heeft weer gezorgd voor wat ruimte in onze vriezer. Ze heeft weer een hele bak macaroni carbonara leeggegeten. Wij hebben heerlijke spaghetti gehad.  | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op woensdag 10 maart 2004 om 15:58 Wij eten vandaag sperziebonen uit blik met gbakken aardappeltjes en een koteletje van de Aldy. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 10 maart 2004 om 21:10 Wederom kip tandoori vandaag.. Ik had meer zin in MAC-voedsel.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 10 maart 2004 om 21:26 quote: DJKoster schreef op woensdag 10 maart 2004 om 21:10 het volgende: Wederom kip tandoori vandaag.. Ik had meer zin in MAC-voedsel.. O, dat hebben wij ook gehad. Vanavond nog maar ff langs de cafetaria  . | | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op woensdag 10 maart 2004 om 23:05 Wij hebben coq au vin gehad met aardappelbolletjes. Lekker! | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 11 maart 2004 om 16:57 Een of ander pasta gerecht.. (geen macaroni) Helaas zijn de pannen schoon die mijn huisgenoot daarvoor moet gebruiken.. (Hij wast niet goed af dus ik zet bij het afdrogen alles weer op het aanrecht wat smerig is) | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  wieohwie op donderdag 11 maart 2004 om 19:26 Champignonsoep met piepkleine stukjes rudvlees voor de omnivoor Kalkoen, drijvend in een ietsje zoetige paprikasaus voor de carnivoor Aubergines met van alles erdoor uit de oven (dat van alles is: ei, geraspte kaas, ui, knoflook, basilicumblaadjes, kerstomaatjes) voor de vegetarier Gemengde gekookte groenten (doperwten, stukjes knolselderij, worteltjes, sperciboontjes, en nog meer klein spul) Salade van stukjes radijs, selderij, appel, rozijn walnoot. En patates frites. Samen met een glas rode Bordeaux. En dat allemaal voor mij. | |
|
|   geplaatst door  Grijs op donderdag 11 maart 2004 om 20:04 quote: Arjan schreef op woensdag 10 maart 2004 om 21:26 het volgende:[..] O, dat hebben wij ook gehad. Vanavond nog maar ff langs de cafetaria  . De cafetaria zijn we dus vandaag naartoe geweest. Voor Arjan en mij een Joppieburger met patat, voor Daan een broodje kroket. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  7even op donderdag 11 maart 2004 om 21:17 Vandaag weer sinds tijden zelf eens gekookt.. Dus geen maaltijden van 4/5 min. in de magnetron. De maaltijd: Hollandse roerbakgroente, met aardappels en Hamburgers Niks aangebrand.. en mijn huisgenoot zei dat het goed smaakte  | | Pessimistisch zijn heeft ook een voordeel: je wordt nooit teleurgesteld. |
|
|   geplaatst door  Laurens op donderdag 11 maart 2004 om 21:18 Net terug van de Italiaan: vooraf een lekkere pittige italiaanse groentensoep, hoofdgerecht Spagettinni Aglio de olio pepperonio, de kenners kunnen het al lezen; knoflookolie en pepperoni over de spaghettie, errug lekker  Dit alles is naar binnen gewerkt onder begeleiding van de huiswijn: een Zuid-Afrikaanse een goedkope wijn die iets te populair smaakte, te zoet naar mijn mening en al helemaal niks italiaans aan, beetje jammer...[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 11-03-04 21:21] | | |
|
|   geplaatst door  marloes op vrijdag 12 maart 2004 om 11:33 Het zal vanavond weer iets worden uit de combimagetron die wij een week in huis hebben. Deze moet dus nog steeds zeer goed ingewijd worden.
Andere_Arjan zal eigen gemaakte pizza maken. Dus niet van die big amerikan pizza's van de super, maar echte pizza. zo een waarbij je zelf het deeg de tomatensaus en de prut maakt.
Ben erg benieuwd. Zal jullie op de hoogte houden van het resultaat. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op vrijdag 12 maart 2004 om 13:51 quote: marloes schreef op vrijdag 12 maart 2004 om 11:33 het volgende: Het zal vanavond weer iets worden uit de combimagetron die wij een week in huis hebben. Deze moet dus nog steeds zeer goed ingewijd worden.
Andere_Arjan zal eigen gemaakte pizza maken. Dus niet van die big amerikan pizza's van de super, maar echte pizza. zo een waarbij je zelf het deeg de tomatensaus en de prut maakt.
Ben erg benieuwd. Zal jullie op de hoogte houden van het resultaat. Ik weet toch al dat dat lekker is  (Zelf erg vaak gehad  ) Ik ga vanavond maar eens aan de snert! | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Grijs op vrijdag 12 maart 2004 om 22:03 Vandaag hebben we licht pittige babi ketjap gegeten. 't Was erg lekker, al zeg ik het zelf.  Alleen heb ik nu alweer honger... | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  wieohwie op vrijdag 12 maart 2004 om 23:14 Zalmtaart anders (anders = zonder taartdeeg) Zodanig gefabriceerd dat je geen taartdeeg nodig hebt. Met zalm, ei, courgettes, rode en groene paprika en nog van alles. Met salade van ijsbergsla, gele paprika, ui en nog meer fris groen. Witte Bordeaux | |
|
|   geplaatst door  Grijs op zaterdag 13 maart 2004 om 00:18 En, wieohwie, heeft het gesmaakt? | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op zaterdag 13 maart 2004 om 10:11 Ik heb geen pizza's gemaakt vanwege tijdgebrek, het werden diepvriespizza's... vanavond hebben we een personeelsuitje van Marloes' werk, daar zou eten aanwezig moeten zijn maar pas vanaf 22:00, dus eerst een boterham... | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zaterdag 13 maart 2004 om 10:40 Vandaag ga/laat ik een patatje halen, lekker simpel  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  wieohwie op zaterdag 13 maart 2004 om 14:06 quote: Grijs schreef op zaterdag 13 maart 2004 om 00:18 het volgende: En, wieohwie, heeft het gesmaakt? Wat dacht je wat?? Bui-ten-ge-woon! Komt in aanmerking voor de herhaling. En varieren is natuurlijk mogelijk. Kom maar een keertje eten. Is trouwens heel anders dan Spaghettini met zalm. Maar minstens zo lekker. | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op zaterdag 13 maart 2004 om 19:33 Spagghety, maar meneer vond de meergranen spaghetty niet lekker.  | |
|
|   geplaatst door  Laurens op zaterdag 13 maart 2004 om 19:40 quote: ovenvisje schreef op zaterdag 13 maart 2004 om 19:33 het volgende:Spagghety, maar meneer vond de meergranen spaghetty niet lekker.  en terecht, een man naar mijn hart  | | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op zondag 14 maart 2004 om 01:01 Gegeten: Vooraf Franse uiensoep, daarna een medium rare biefstuk met knoflooksaus. Als toetje een witte dame met chocoladesaus... | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  Janneke op zondag 14 maart 2004 om 21:09 quote: ovenvisje schreef op zaterdag 13 maart 2004 om 19:33 het volgende:Spagghety, maar meneer vond de meergranen spaghetty niet lekker.  acht dat proef je bijna niet, gewoon wat meer saus op doen... en vandaag was het coucette nog wat en nog wat soep met room en warm stokbrood. hmmm | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  Laurens op zondag 14 maart 2004 om 21:48 coucette? courgette neem ik aan?
Ik heb vanavond een paar blinde vinken en een peppersteak naar binnen gewerkt | | |
|
|   geplaatst door  Janneke op zondag 14 maart 2004 om 22:01 ja dat ja, mijn spelling is niet zo best. dat van jou klinkt ook wel heel lekker...  | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zondag 14 maart 2004 om 22:46 Het was courgette-kervelsoep met room. Aangevuld met diverse soorten warm stokbrood met diverse soorten kaas en boter, met hier en daar een olijf. | | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op maandag 15 maart 2004 om 00:17 quote: Arjan schreef op zondag 14 maart 2004 om 22:46 het volgende: Het was courgette-kervelsoep met room. Aangevuld met diverse soorten warm stokbrood met diverse soorten kaas en boter, met hier en daar een olijf. Da's nou ook toevallig. Dat hadden wij ook.... En Dik: Wat schafte de pot bij jou vandaag? | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 15 maart 2004 om 01:22 quote: wieohwie schreef op maandag 15 maart 2004 om 00:17 het volgende: [..]
Da's nou ook toevallig. Dat hadden wij ook....
En Dik: Wat schafte de pot bij jou vandaag? Geen boterham van Andere Arjan, ik heb een bordje kippensoep naar binnen gewerkt bij mijn ouders, ik verwacht vandaag (maandag dus) macaroni met een smerig sausje  , dit is al een tijdje niet klaargemaakt.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  marloes op maandag 15 maart 2004 om 11:41 Het wordt vandaag bloemkool bij mijn moeder. Zit vast nog wel vlees bij, maar wat dat weet ik nog niet. Ze belde mij vanmorgen op of ik bij hun kwam eten. quote: anders eet je ook maar alleen | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Grijs op maandag 15 maart 2004 om 14:44 quote: marloes schreef op maandag 15 maart 2004 om 11:41 het volgende: Het wordt vandaag bloemkool bij mijn moeder. Zit vast nog wel vlees bij, maar wat dat weet ik nog niet. Ze belde mij vanmorgen op of ik bij hun kwam eten. [..]
En morgen kom je zeker weer bij ons eten? Heb je een hekel aan koken, ofzo?  Wij hebben trouwens niets voor je in de vriezer liggen... Vanavond eten we shoarma. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 15 maart 2004 om 14:54 quote: DJKoster schreef op maandag 15 maart 2004 om 01:22 het volgende:[..] ik verwacht vandaag (maandag dus) macaroni met een smerig sausje  , dit is al een tijdje niet klaargemaakt.. Er ligt een mix voor chili con carne met bijbehorende benodigdheden in de koelkast, gelukkig maar...  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 15 maart 2004 om 15:05 quote: DJKoster schreef op maandag 15 maart 2004 om 14:54 het volgende:[..] Er ligt een mix voor chili con carne met bijbehorende benodigdheden in de koelkast, gelukkig maar...  Communiceren jullie via de koelkastinhoud  | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 15 maart 2004 om 15:09 quote: Arjan schreef op maandag 15 maart 2004 om 15:05 het volgende:[..] Communiceren jullie via de koelkastinhoud  Min of meer... De koelkastdeur open doen is makkelijker...  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 15 maart 2004 om 15:15 quote: DJKoster schreef op maandag 15 maart 2004 om 15:09 het volgende:[..] Min of meer... De koelkastdeur open doen is makkelijker...  Makkelijker dan....? | | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op maandag 15 maart 2004 om 22:50 quote: Arjan schreef op maandag 15 maart 2004 om 15:15 het volgende: [..]
Makkelijker dan....? Tuurlijk. Snap je toch zo! | |
|
|   geplaatst door  Grijs op maandag 15 maart 2004 om 23:17 quote: wieohwie schreef op maandag 15 maart 2004 om 22:50 het volgende: [..]
Tuurlijk. Snap je toch zo! Ja. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 15 maart 2004 om 23:27 Ontopic: Shoarma met pita en knoflooksaus. Daan: Pita met knoflooksaus | | |
|
|   geplaatst door  Janneke op maandag 15 maart 2004 om 23:47 het waren vandaag witte bolletjes met kip-kerry salade. morgen gelukkig weer warm eten! | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 15 maart 2004 om 23:50 quote: Arjan schreef op maandag 15 maart 2004 om 15:15 het volgende: [..]
Makkelijker dan....? Aankloppen, deur open doen, praten, deur weer sluiten... Morgen staan hier weer aardappels op het menu, daarvoor moet ik ook in de koelkast kijken of deze nog aanwezig zijn.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  marloes op dinsdag 16 maart 2004 om 10:05 quote: Grijs schreef op maandag 15 maart 2004 om 14:44 het volgende:[..] En morgen kom je zeker weer bij ons eten? Heb je een hekel aan koken, ofzo?  Wij hebben trouwens niets voor je in de vriezer liggen...  Ik heb er inderdaad een hekel aan om voor mij alleen te koken. Het is dan makkelijker om bij anderen te eten. Maar ik zal eens kijken wat ik ga doen. Misschien kook ik straks wat voor mijzelf en vries ik de helft in voor donderdag. Kan ook zijn dat ik gewoon wat bij C1000 haal om in de magnetron op te warmen. Tot vanmiddag Grijs  | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op dinsdag 16 maart 2004 om 17:13 wij eten nassie | |
|
|   geplaatst door  marloes op woensdag 17 maart 2004 om 18:16 Wij eten Broccoli met aardappelen en varkensvlees en de mama van Andere Arjan maakt het klaar.
Makkelijk hoor eten bij een ander. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 17 maart 2004 om 18:17 Lasagne die nu ongeveer klaar is  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Janneke op woensdag 17 maart 2004 om 23:03 ik ben morgen aan de beurt voor nassie  | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 17 maart 2004 om 23:04 quote: janneke schreef op woensdag 17 maart 2004 om 23:03 het volgende:ik ben morgen aan de beurt voor nassie  Alweer  De kans dat hier morgen macaroni op het menu staat is groot..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Janneke op woensdag 17 maart 2004 om 23:06 quote: DJKoster schreef op woensdag 17 maart 2004 om 23:04 het volgende:[..] Alweer  nee gelukkig niet, het restnat van de nassie kan ik morgen op eten (op mijn werk) | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 18 maart 2004 om 15:28 quote: DJKoster schreef op woensdag 17 maart 2004 om 23:04 het volgende:[..] De kans dat hier morgen macaroni op het menu staat is groot..  Momenteel 100%.. Ik ga dus speuren naar alternatieven.. [Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 18-03-04 15:30] | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Lucio op donderdag 18 maart 2004 om 17:00 Wortelstoemp met worst en veeeeel saus... 'n Echte Lowland-aanrader( | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op donderdag 18 maart 2004 om 21:19 Spinaziequiche met frites | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 18 maart 2004 om 22:26 quote: DJKoster schreef op donderdag 18 maart 2004 om 15:28 het volgende: [..] Ik ga dus speuren naar alternatieven.. Mijn ouders: patat met sla en een frikandel.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op donderdag 18 maart 2004 om 22:41 Coq au Vin | | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op vrijdag 19 maart 2004 om 14:00 Vanavond weet ik niet, maar nu ga ik eens een eitje bakken  . | | |
|
|   geplaatst door  Funmaster op zaterdag 20 maart 2004 om 19:03 Brood met haring. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zaterdag 20 maart 2004 om 23:07 Patat... smerig pretpark spul.. En weer geen eten voor morgen..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 20 maart 2004 om 23:24 Gisteren Spare-Ribs met versgebakken brood en knoflook- en whiskeysaus, vandaag kip tandoori. | | |
|
|   geplaatst door  Grijs op zondag 21 maart 2004 om 00:09 quote: Arjan schreef op zaterdag 20 maart 2004 om 23:24 het volgende: (..) vandaag kip tandoori. Waarvan het overschot in de vriezer ligt te wachten, totdat het dinsdag wordt. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  marloes op zondag 21 maart 2004 om 14:23 Joepie dat is lekker! Vandaag is het voor mij nog een verrassing wat we gaan eten. Mijn schoonmoeder kookt. Maar dinsdag heb ik heel lekker eten. Bereid door mijn zus (?) Morgen eet ik waarschijnlijk bij mijn ouders en dan kookt mijn moeder. Wat het wordt nog een verrassing. Echt wel handig al die mensen die voor je koken.  Hoef je zelf niet na te denken over wat je gaat eten.  [Dit bericht is gewijzigd door marloes op 21-03-04 14:29] | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zondag 21 maart 2004 om 17:58 Groentesoep..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op maandag 22 maart 2004 om 18:51 | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 24 maart 2004 om 18:20 Kip Hawaii, aardappels, sla, speklapje, Kip Tandoori.. Dit verdeeld over de afgelopen 3 dagen.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Janneke op woensdag 24 maart 2004 om 20:25 | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  wieohwie op woensdag 24 maart 2004 om 20:54 Foe Yong Hai kip. Niet een gerecht uit de oven van ovenvis. Wel m'n bakje leeggegeten. | |
|
|   geplaatst door  Grijs op woensdag 24 maart 2004 om 23:16 Wij hebben vandaag macaroni carbonara gegeten en gisteren noodles met garnalen  | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  Leonie op donderdag 25 maart 2004 om 09:27 Ja, goedemorgen dames en heren. Ik besta nog wel degelijk hoor. Hier eindelijk weer eens een reactie van moi (ik had gisteren Arjan aan de lijn en die zei dat hij mij verschrikkelijk miste op het forum, hij was bijna in tranen, dus vandaar). Maar ok, on topic nu: ik heb besloten om deze week elke dag een nieuw recept uit te proberen. Ik had al een hele tijd een stapel allerhandes liggen en heb daar een hele stapel recepten uit gescheurd. Dus zo kwam het dat we afgelopen dinsdag wortelpannekoeken hebben gegeten met surimisalade. Geen aanrader. (tsja, als je het niet probeert, weet je ook niet of het wat is he). Je moet eerst drie winterwortels schrapen en in stukjes raspen, dat is vreselijk veel werk. Dan moet je ze bakken, dat is ook te veel werk. Dan moet je ze nog eten en dan is het de voorbereiding gewoon niet waard, dus balen geblazen. Maar gisteren hebben we couscous gehad met spitskool en kebab erdoor. Echt heeeeel makkelijk, gezond en lekker. En vandaag eten we pasta met sperziebonen en sardines. Het zal mij benieuwen.  | | Wat zegt ze? |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op donderdag 25 maart 2004 om 11:08 quote: Leonie schreef op donderdag 25 maart 2004 om 09:27 het volgende:Ja, goedemorgen dames en heren. Ik besta nog wel degelijk hoor. Hier eindelijk weer eens een reactie van moi (ik had gisteren Arjan aan de lijn en die zei dat hij mij verschrikkelijk miste op het forum, hij was bijna in tranen, dus vandaar). Maar ok, on topic nu: ik heb besloten om deze week elke dag een nieuw recept uit te proberen. Ik had al een hele tijd een stapel allerhandes liggen en heb daar een hele stapel recepten uit gescheurd. Dus zo kwam het dat we afgelopen dinsdag wortelpannekoeken hebben gegeten met surimisalade. Geen aanrader. (tsja, als je het niet probeert, weet je ook niet of het wat is he). Je moet eerst drie winterwortels schrapen en in stukjes raspen, dat is vreselijk veel werk. Dan moet je ze bakken, dat is ook te veel werk. Dan moet je ze nog eten en dan is het de voorbereiding gewoon niet waard, dus balen geblazen. Maar gisteren hebben we couscous gehad met spitskool en kebab erdoor. Echt heeeeel makkelijk, gezond en lekker. En vandaag eten we pasta met sperziebonen en sardines. Het zal mij benieuwen.  Dat klinkt ook nogal lekker... wortelpannekoeken  ik zou het niet hebben geprobeerd. Dapper hoor! | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 25 maart 2004 om 17:03 Wortelpannenkoeken..  Vanavond eten we spaghetti..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ghoti op donderdag 25 maart 2004 om 17:11 Brood | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op donderdag 25 maart 2004 om 17:41 Pizzaaaaaaaaaaah | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op donderdag 25 maart 2004 om 17:42 Pataaaat | | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op donderdag 25 maart 2004 om 17:44 pizza | |
|
|   geplaatst door  Janneke op donderdag 25 maart 2004 om 19:04 ik geloof niet dat ik nog hoef te vertellen wat ik gegeten heb.... maar het was wel lekker  | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 25 maart 2004 om 19:12 quote: janneke schreef op donderdag 25 maart 2004 om 19:04 het volgende:ik geloof niet dat ik nog hoef te vertellen wat ik gegeten heb.... maar het was wel lekker  Brood?  Wat voor pizza was het? | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Janneke op donderdag 25 maart 2004 om 19:26 big american met ham en annanas (toch nog wat anders) | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 25 maart 2004 om 20:40 Ben wat minder enthousiast over Big Americans.. een heel dikke bodem: alsof je in brood hapt.. * DJKoster haalt altijd een houtoven pizza van het Super (huis)merk.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op donderdag 25 maart 2004 om 21:34 Alweer pizza, gisteren 2 Dr. Oetkers en vandaag 1 AH en 1 Big American -something- | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  wieohwie op vrijdag 26 maart 2004 om 21:27 Duitse Biefstuk | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op vrijdag 26 maart 2004 om 21:28 Vissticks, broccoli en nog wat.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  wieohwie op vrijdag 26 maart 2004 om 21:29 quote: DJKoster schreef op vrijdag 26 maart 2004 om 21:28 het volgende: Vissticks, broccoli en nog wat.. Vis op vrijdag. liturgisch gerecht. | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op zaterdag 27 maart 2004 om 21:34 Hoe zat het met de dagelijks nieuwe recepten van Leonie? Je bent toch niet ziek geworden??? | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op zaterdag 27 maart 2004 om 21:37 sphagetty | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zaterdag 27 maart 2004 om 22:00 wat snacks bij mijn ouders en 4 frikandellen bij 7even | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Grijs op zaterdag 27 maart 2004 om 22:43 Kip tandoori. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zondag 28 maart 2004 om 00:16 Oh, en vanavond bij het bier hebben we genoten van heerlijke verse Turkse olijven in *veel* knoflookrommel  (en ik wilde ze eigenlijk door de spaghetti gooien morgen  ) | | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op zondag 28 maart 2004 om 00:25 Groentesoep en frikandellen  | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  Janneke op zondag 28 maart 2004 om 17:08 luikse wafels met verse aardbeien en (veel) slagroom  (dat was bedoeld voor bij de koffie, maar ik had er 2 genomen en de koffie/thee was zo laat, dat ik maar 5 stukjes stokbrood heb genomen  ) | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  Grijs op zondag 28 maart 2004 om 21:48 quote: Arjan schreef op zaterdag 27 maart 2004 om 00:16 het volgende:Oh, en vanavond bij het bier hebben we genoten van heerlijke verse Turkse olijven in *veel* knoflookrommel  (en ik wilde ze eigenlijk door de spaghetti gooien morgen  ) Vandaag hebben we dus spaghetti gehad (met tweederangs-olijven  ). Arjan heeft weer heerlijk gekookt  . | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 29 maart 2004 om 00:00 quote: janneke schreef op zaterdag 27 maart 2004 om 17:08 het volgende:luikse wafels met verse aardbeien en (veel) slagroom  Hmm.. Wafels zijn wafels..  Vandaag heb ik wederom wat hapjes weggewerkt bij mijn ouders en een pizza (salami) opgegeten.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  marloes op maandag 29 maart 2004 om 17:01 gehaktschotel door mijzelf bereid. wat overblijft houd ik voor donderdag. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  wieohwie op maandag 29 maart 2004 om 22:05 Tilapia met thaise (hete) groene currysaus op een bed van basmatirijst met courgettes en (rode?) ui. En iets te weinig maar wel koele verdicchio. (Dat gaat hard met die hete thaise curry) | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 29 maart 2004 om 22:07 Gewoon nasi..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 29 maart 2004 om 23:52 Turkse Pita van Knorr (* nieuw !!!*). 't Was wel lekker, maar zoals elke Knorr-wereldgerecht, is het een voortborduursel op een ander gerecht. En dat proef je dus (in dit geval doet de smaak soms aan de Burrito's denken). | | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op dinsdag 30 maart 2004 om 19:10 Penne van Fina. | |
|
|   geplaatst door  Grijs op dinsdag 30 maart 2004 om 21:58 chili con carne | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 30 maart 2004 om 22:43 aardappels, slavink en doperwtjes/worteltjes... Geen toetje dit keer, was laat met boodschappen doen.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Laurens op dinsdag 30 maart 2004 om 23:01 Oja! ik zou het haast vergeten; ik heb gisteren sinds lange tijd weer hollandse groenten naar binnen gewerkt  (sperciebonen met zigeunerschnitzel en fruitslaatje). en nee, ik heb het niet zelf klaargemaakt. dus voorlopig heb ik wel weer genoeg gezonde prut gehad  | | |
|
|   geplaatst door  marloes op woensdag 31 maart 2004 om 17:18 pizza shoarma. zonder knoflook. Wil morgen weer gaan werken als ik dan knoflook eet is het erg rustig voor mij. geen klant wil dan door mij geholpen worden. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op woensdag 31 maart 2004 om 20:40 kip tandorie | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op woensdag 31 maart 2004 om 21:39 quote: ovenvisje schreef op woensdag 31 maart 2004 om 20:40 het volgende: kip tandorie Kip Tandoori | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 31 maart 2004 om 21:47 quote: wieohwie schreef op woensdag 31 maart 2004 om 21:39 het volgende: [..]
Kip Tandoori Potverdoori wij hebben macoarooni carbonaara gegeete(n) | | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op woensdag 31 maart 2004 om 21:52 quote: Arjan schreef op woensdag 31 maart 2004 om 21:47 het volgende: [..]
Potverdoori wij hebben macoarooni carbonaara gegeete(n) En hoe smaakte dat? | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 31 maart 2004 om 21:54 quote: wieohwie schreef op woensdag 31 maart 2004 om 21:52 het volgende: [..]
En hoe smaakte dat? Hoe smaakte de kip tandoori potverdoori? | | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op woensdag 31 maart 2004 om 22:02 quote: Arjan schreef op woensdag 31 maart 2004 om 21:54 het volgende: [..]
Hoe smaakte de kip tandoori potverdoori? Net zoals bij jullie!  | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 31 maart 2004 om 22:09 Lasagne, hij was weer goed deze keer  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Grijs op woensdag 31 maart 2004 om 23:02 quote: wieohwie schreef op woensdag 31 maart 2004 om 22:02 het volgende:[..] Net zoals bij jullie!  Wij eten 3 verschillende varianten, dus dat zal wel. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 1 april 2004 om 08:05 Vandaag is mijn huisgenoot er niet dus ik moet zelf voor mijn eten zorgen  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 1 april 2004 om 16:45 quote: retsoKJD schreef op donderdag 1 april 2004 om 08:05 het volgende:Vandaag is mijn huisgenoot er niet dus ik moet zelf voor mijn eten zorgen  Eens kijken wat de mogelijkheden zijn.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op donderdag 1 april 2004 om 16:46 Sperziebonen met een karbonade en rauwkost met gebakken aardappel schijfjes en natuurlijk een glas rode wijn. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 1 april 2004 om 16:48 quote: ejsivnevo schreef op donderdag 1 april 2004 om 16:46 het volgende: Sperziebonen met een karbonade en rauwkost met gebakken aardappel schijfjes en natuurlijk een glas rode wijn. *mogelijkheid 1 ziet*  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  wieohwie op donderdag 1 april 2004 om 23:00 En nog een bakje nasi voor het slapen gaan | |
|
|   geplaatst door  marloes op vrijdag 2 april 2004 om 11:14 nog tips voor vanavond? | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Janneke op vrijdag 2 april 2004 om 11:18 vrijdag visdag toch??? | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op vrijdag 2 april 2004 om 15:50 quote: janneke schreef op vrijdag 2 april 2004 om 11:18 het volgende: vrijdag visdag toch??? klopt dat gaan we dus eten.  | |
|
|   geplaatst door  Laurens op vrijdag 2 april 2004 om 15:53 quote: ovenvisje schreef op vrijdag 2 april 2004 om 15:50 het volgende:klopt dat gaan we dus eten.  ah, ben benieuwd in welke vorm ik het krijg voorgeschoteld  | | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op vrijdag 2 april 2004 om 19:40 quote: Laurens schreef op vrijdag 2 april 2004 om 15:53 het volgende:[..] ah, ben benieuwd in welke vorm ik het krijg voorgeschoteld  Kerriesoepje vooraf, roodbaarsfilet met aardappelschijfjes uit de jawel: 'vis-oven' van.....?Daarbij worteltjes (kan ook haast niet anders, want de peultjes waren door ons al opgegeten) Uit de rekken: Saint-Veran (Maconnais). Iets te zacht voor Roodbaars, maar wel heeeeel lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr. en als toetje naar keuze chocoladevla, vanille yoghurt of nog wat anders naar keuze. | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op vrijdag 2 april 2004 om 21:44 Ajam Pangang, zelf gemarineerd (met diverse kruiden), met rijst, kroepoek en geen bier. | | |
|
|   geplaatst door  marloes op zaterdag 3 april 2004 om 18:46 Patat met frikandel uit eigen friteuse. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Grijs op zondag 4 april 2004 om 00:00 O, wij hebben pannenkoeken gehad! | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 5 april 2004 om 13:30 Ik zoek wederom een ander eetadres, mijn huisgenoot maakt vandaag macaroni..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 5 april 2004 om 13:41 quote: DJKoster schreef op maandag 5 april 2004 om 13:30 het volgende:Ik zoek wederom een ander eetadres, mijn huisgenoot maakt vandaag macaroni..  Kom maar hier, we hebben keuze uit vier verschillende maaltijden. | | |
|
|   geplaatst door  Grijs op maandag 5 april 2004 om 13:46 quote: Arjan schreef op maandag 5 april 2004 om 13:41 het volgende: [..]
Kom maar hier, we hebben keuze uit vier verschillende maaltijden. Namelijk  | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 5 april 2004 om 13:53 quote: Arjan schreef op maandag 5 april 2004 om 13:41 het volgende: [..]
Kom maar hier, we hebben keuze uit vier verschillende maaltijden. Hmm... beetje ver weg..  Ik heb om 4 uur nog een afspraak in Enschede namelijk.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 5 april 2004 om 13:57 quote: DJKoster schreef op maandag 5 april 2004 om 13:53 het volgende:[..] Hmm... beetje ver weg..  Ik heb om 4 uur nog een afspraak in Enschede namelijk.. Tijd zat om daarna naar Arnhem te komen. | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 5 april 2004 om 14:25 quote: Arjan schreef op maandag 5 april 2004 om 13:57 het volgende: [..]
Tijd zat om daarna naar Arnhem te komen. Die 12,30 kan ik beter besteden..  Ontopic: gisteren at ik pizza en zaterdag patat.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op maandag 5 april 2004 om 14:46 vadaag eten wij gevulde courgettes. | |
|
|   geplaatst door  marloes op maandag 5 april 2004 om 14:46 Eet ter verandering bij mijn ouders. aangezien Andere Arjan nu een big american eet en vanavond moet werken en daarna tennisen ga ik lekker bij mijn moesje eten. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 5 april 2004 om 15:59 quote: ovenvisje schreef op maandag 5 april 2004 om 14:46 het volgende: vadaag eten wij gevulde courgettes. Is dat lekker..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Janneke op maandag 5 april 2004 om 19:41 quote: DJKoster schreef op maandag 5 april 2004 om 15:59 het volgende:[..] Is dat lekker..  ik vind van wel  | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 6 april 2004 om 01:15 quote: janneke schreef op maandag 5 april 2004 om 19:41 het volgende:[..] ik vind van wel  Hm.. dat moet ik dat ook maar eens proberen  Ik heb vandaag een heel klein beetje macaroni zonder saus gehad en daarna bij iemand anders een magnetronmaaltijd gehad: aardappels, worteltjes, gehaktballetjes.. Ik ben er niet zo enthousiast over.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Leonie op dinsdag 6 april 2004 om 12:41 quote: wieohwie schreef op zaterdag 27 maart 2004 om 21:34 het volgende: Hoe zat het met de dagelijks nieuwe recepten van Leonie? Je bent toch niet ziek geworden??? Wij vonden het een groot succes  De kinderen hebben de hele week niet gegeten  Jorien heeft na de couscous met spitskool zelfs overgegegeven de volgende dag  Maar dat kwam vast door iets anders  Dus voortaan maar niet ELKE dag iets nieuws, maar 1 x in de week.....  Vanavond eten we dus macaroni. | | Wat zegt ze? |
|
|   geplaatst door  Grijs op dinsdag 6 april 2004 om 21:26 quote: Arjan schreef op maandag 5 april 2004 om 13:41 het volgende: [..]
Kom maar hier, we hebben keuze uit vier verschillende maaltijden. Waarvan er ondertussen 2 genuttigd zijn. Gisteren hebben we kip tandoori gehad en vandaag babi pangang. Morgen hebben we (iig) de keuze uit spaghetti en chili con carne. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  Laurens op dinsdag 6 april 2004 om 22:07 vandaag lekker makkelijk patat uit de frituur met satestokjes. Deze voedzame maaltijd gecombineerd met de intellectuele film Goldmember, starring DoctorEvil  | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 6 april 2004 om 22:20 Aardappels, sla en een speklapje.. Het was weer heerlijk  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op donderdag 8 april 2004 om 12:27 Iets snels, want d'r zit niet veel tijd tussen thuiskomst en naar "The passion of the Christ", waar we vanavond overigens naartoe gaan. | | Throw me a freakin' bone here! |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op donderdag 8 april 2004 om 12:49 quote: DoctorEvil schreef op donderdag 8 april 2004 om 12:27 het volgende: Iets snels, want d'r zit niet veel tijd tussen thuiskomst en naar "The passion of the Christ", waar we vanavond overigens naartoe gaan. Je kan altijd nog in de bios een bak popcorn eten  | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 8 april 2004 om 15:36 Chicken tonight Kerrie.., niet verkeerd..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Lucio op donderdag 8 april 2004 om 15:47 wortelpatatten met nen eind worst  | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op donderdag 8 april 2004 om 16:04 pizza. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 8 april 2004 om 16:07 quote: ovenvisje schreef op donderdag 8 april 2004 om 16:04 het volgende: pizza. En wat bevind zich op deze pizza? * DJKoster eet nu een patatje..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op donderdag 8 april 2004 om 16:09 quote: DJKoster schreef op donderdag 8 april 2004 om 16:07 het volgende:[..] En wat bevind zich op deze pizza? * DJKoster eet nu een patatje..  wie o wie heeft er vis op en ovenvisje kazen en geroosterde paprika.  | |
|
|   geplaatst door  Grijs op donderdag 8 april 2004 om 18:22 quote: ovenvisje schreef op donderdag 8 april 2004 om 16:04 het volgende: pizza. Dat hebben wij gisteren gehad (een met salami en een met tonijn). Vanavond eten we spaghetti. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op donderdag 8 april 2004 om 22:06 quote: Grijs schreef op donderdag 8 april 2004 om 18:22 het volgende: [..] Vanavond eten we spaghetti.  | | |
|
|   geplaatst door  Grijs op vrijdag 9 april 2004 om 00:05 quote: Arjan schreef op donderdag 8 april 2004 om 22:06 het volgende:[..]  Morgen dan? | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op vrijdag 9 april 2004 om 02:54 Ook ik heb pizza gegeten vanavond..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op vrijdag 9 april 2004 om 10:32 quote: Grijs schreef op vrijdag 9 april 2004 om 00:05 het volgende: [..] Morgen dan? Wat zullen Arjan en Grijs gisteren hebben gegeten??????? | |
|
|   geplaatst door  marloes op vrijdag 9 april 2004 om 11:38 quote: ovenvisje schreef op vrijdag 9 april 2004 om 10:32 het volgende: [..]
Wat zullen Arjan en Grijs gisteren hebben gegeten??????? En wat eten ze vandaag? | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Grijs op vrijdag 9 april 2004 om 21:37 quote: marloes schreef op vrijdag 9 april 2004 om 11:38 het volgende: [..]
En wat eten ze vandaag? spaghetti! | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  marloes op zaterdag 10 april 2004 om 18:03 vandaag patat voordat wij afreizen naar mijn oudste zus. morgen: ???? maandag: tomtatensoep ala arjan met ????? | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  wieohwie op zaterdag 10 april 2004 om 23:35 Kabeljauw. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zondag 11 april 2004 om 08:28 Gisteren patatjes en vandaag weer een pizza.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  wieohwie op maandag 12 april 2004 om 12:21 DJK gaat Stefado eten. Dat is Griekse stoofschotel met rundvlees en uien. D'r komt een beetje rijst bij en voor de liefhebbers friet. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 12 april 2004 om 13:41 Nu nog de vraag wanneer ik kan eten.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 12 april 2004 om 23:53 quote: wieohwie schreef op maandag 12 april 2004 om 12:21 het volgende: DJK gaat Stefado eten. Dat is Griekse stoofschotel met rundvlees en uien. D'r komt een beetje rijst bij en voor de liefhebbers friet. En sperziebonen..  Het eten was heerlijk  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 13 april 2004 om 00:11 quote: DJKoster schreef op maandag 12 april 2004 om 23:53 het volgende:[..] Het eten was heerlijk  What else is new  Omdat het paas feest was, hebben we vandaag pannekoeken gegeten (nadat we vanmorgen al uitgebreid ontbeten hebben met warme broodjes, dito croissants en voor de liefhebbers een gekookt snot-ei  ). | | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op dinsdag 13 april 2004 om 00:22 Paasbrunch bij pa en ma... bestaande uit matzes, suikerbrood, meuslibrood, tomatensoep en natuurlijk eieren... ik heb alleen 6 eieren, 2 matzes en tomatensoep (heerlijk, want bereid door moi  ) gehad. | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 13 april 2004 om 17:51 Wij eten geloof ik zometeen chili-con-carne. Jaja, een klassieker  . | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 13 april 2004 om 18:06 Aardappels, doperwetjes/wortels uit glas en saucijsje  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  marloes op woensdag 14 april 2004 om 08:28 Vanavond waarschijnlijk afhaal eten. De kok is ziek.  | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op woensdag 14 april 2004 om 14:04 quote: marloes schreef op woensdag 14 april 2004 om 08:28 het volgende:Vanavond waarschijnlijk afhaal eten. De kok is ziek.  Dan ga je zelf toch wat proberen zeker?????? Wij eten boeren kool met worst met dit mooie weer.  | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op woensdag 14 april 2004 om 19:45 quote: ovenvisje schreef op woensdag 14 april 2004 om 14:04 het volgende:[..] Dan ga je zelf toch wat proberen zeker?????? Wij eten boeren kool met worst met dit mooie weer.  Laat even weten hoe dit mooie weer gesmaakt heeft! Wij hebben pizza/spaghetti gehad. De kokkin was ook ziek... | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 14 april 2004 om 20:31 Zo, lekkere boel daar bij AA en Marloes  . Wij hebben hot ajam gegeten, iets hotter dan gepland, maar dat is niet zo erg bij dit weer  . | | |
|
|   geplaatst door  Janneke op woensdag 14 april 2004 om 20:58 | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  Grijs op woensdag 14 april 2004 om 23:58 quote: Andere Arjan schreef op woensdag 14 april 2004 om 19:45 het volgende: [..] De kokkin was ook ziek... Zelfde klachten als jij? | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 15 april 2004 om 09:58 Gisteren stond er lasagne op het menu  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Leonie op donderdag 15 april 2004 om 10:04 VAndaag eten we sperziebonen met hamblokjes en cherrytomaatjes, dit samengevoegd met gebakken krieltjes en een nog nader te bepalen stukje vlees zorgt voor een heerlijk maal  | | Wat zegt ze? |
|
|   geplaatst door  marloes op donderdag 15 april 2004 om 21:08 quote: Grijs schreef op woensdag 14 april 2004 om 23:58 het volgende: [..] Zelfde klachten als jij? off topicNee gelukkig niet. Was een beetje erg misselijk geworden op het werk en ben toen maar naar huis gegaan. ontopicVandaag gegeten: Patat met frikandel van de patatboer op de dagmarkt. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op donderdag 15 april 2004 om 21:47 Wij hebben vandaag Gyros met gebakken aardappelschijfjes, diverse sauzen en appelmoes gegeten. Daan heeft nog een ijsje toe gehad. | | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op vrijdag 16 april 2004 om 20:46 Witlof uit de oven met ham en kaas en een glas witte wijn. mmmmm! | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op vrijdag 16 april 2004 om 22:10 Aardappelschijfjes, broccoli en een slavinkje..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op vrijdag 16 april 2004 om 22:42 quote: DJKoster schreef op vrijdag 16 april 2004 om 22:10 het volgende:Aardappelschijfjes, broccoli en een slavinkje..  Je had anders je maal van gisteren nog kunnen opeten van de vloer  . Wij hebben American Pizza gehad van de Edah. | | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op vrijdag 16 april 2004 om 23:12 Sla, aardappels, witte kool-gehakt-prut en ijs na. Typisch ouders-maaltje. | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  Laurens op zaterdag 17 april 2004 om 16:16 wij gaan lekker buiten eten  Gevulde courgette | | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 17 april 2004 om 16:33 Wij gaan ons lekker te buiten aan ons eten. Spare-Ribs met Bier  | | |
|
|   geplaatst door  marloes op zaterdag 17 april 2004 om 17:51 Broccoli met aardappelen en slavink.  | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op zaterdag 17 april 2004 om 19:14 quote: marloes schreef op zaterdag 17 april 2004 om 17:51 het volgende:Broccoli met aardappelen en slavink.  het was jummie ! | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zaterdag 17 april 2004 om 19:16 quote: marloes schreef op zaterdag 17 april 2004 om 17:51 het volgende:Broccoli met aardappelen en slavink.  Tss... stelletje na-apers... (zie gisteren)  Vandaag heb ik weer een patatje gehaald.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 17 april 2004 om 19:34 quote: DJKoster schreef op zaterdag 17 april 2004 om 19:16 het volgende:[..] Tss... stelletje na-apers... (zie gisteren)  Vandaag heb ik weer een patatje gehaald.. Wie is er nu een na-aper? Je stond vast niet in je eentje in de cafetaria  . | | |
|
|   geplaatst door  Grijs op maandag 19 april 2004 om 15:03 Vandaag eten we kip-tandoori | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 19 april 2004 om 15:14 Nasi Goreng volgens de koelkast..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  marloes op dinsdag 20 april 2004 om 12:27 pizza?
moet nog naar de winkel. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 21 april 2004 om 07:07 | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op woensdag 21 april 2004 om 13:28 sperziebonen met karbonade en gekookte aardappels. Zul je wie o wie horen mopperen.[vanwege de gekookte aardappelen dan he}  | |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op woensdag 21 april 2004 om 15:39 Voedsel, denk ik. Moet ik even overleggen met NekNek... | | Throw me a freakin' bone here! |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 21 april 2004 om 16:23 Ik denk dat wij spaghetti eten. | | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op woensdag 21 april 2004 om 17:17 quote: ovenvisje schreef op woensdag 21 april 2004 om 13:28 het volgende:[..] sperziebonen met karbonade en gekookte aardappels. Zul je wie o wie horen mopperen.[vanwege de gekookte aardappelen dan he}  Mopper mopper | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 21 april 2004 om 22:10 | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 24 april 2004 om 17:31 Wij gaan vanavond gyros eten. Gyros klaargemaakt volgens recept, en dus niet uit een kruidenzakje. Nu maar hopen dat het smaakt. Als het te verteren is, zal ik het recept wel posten. | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zaterdag 24 april 2004 om 17:33 Patat, frikandel speciaal en een kroket.. Mijn normale zaterdagse eten  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op dinsdag 27 april 2004 om 16:02 Vandaag word het kip tandorie. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 27 april 2004 om 16:28 Aardappels, een willekeurige groente uit een potje en een stukje vlees.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op dinsdag 27 april 2004 om 19:52 Broodje filet americain... wel lekker maar neit echt een volwaardige maaltijd Misschien vanavond nog een frikandelletje of zo maar ook dat is geen volwaardige maaltijd. Helaas, morgen beter! | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  Grijs op dinsdag 27 april 2004 om 21:12 Chili con carne en voor de jongste: bloemkool met worteltjes en rijst (uit een potje). | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op dinsdag 27 april 2004 om 22:25 quote: Grijs schreef op dinsdag 27 april 2004 om 21:12 het volgende: Chili con carne en voor de jongste: bloemkool met worteltjes en rijst (uit een potje). Zo zo krijgt Judith al vast voedsel? En hoe vind ze dat? | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 29 april 2004 om 14:33 Gisteren stond er lasagne op tafel.. Vandaag ga ik samen met iemand een nog onbekend voedsel nuttigen.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op donderdag 29 april 2004 om 15:24 Wij eten vanavond sphagettinie met courcette en zalm. | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op donderdag 29 april 2004 om 15:31 quote: ovenvisje schreef op donderdag 29 april 2004 om 15:24 het volgende: Wij eten vanavond sphagettinie met courcette en zalm. Aha, dan eten wij spaghettini met courgettes en zalm  | | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op donderdag 29 april 2004 om 15:32 quote: Arjan schreef op donderdag 29 april 2004 om 15:31 het volgende:[..] Aha, dan eten wij spaghettini met courgettes en zalm  klopt | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op donderdag 29 april 2004 om 16:23 En dan eet ik ook spaghettini met zalm. En Verdicchio om de harde stukjes weg te spoelen. | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op vrijdag 30 april 2004 om 16:24 Vandaag op koninginne dag eten wij penne van Fina.  | |
|
|   geplaatst door  marloes op vrijdag 30 april 2004 om 17:22 nog onbekend denk dat het iets van de pizzaria om de hoek wordt. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 1 mei 2004 om 13:18 Verse AH-pizza's. Eén met salami en één met pepperoni  . | | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op maandag 3 mei 2004 om 18:10 Koteletten met spercibonen en pommes Parisiennes. En Corbieres '02 | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 3 mei 2004 om 20:12 Spare Ribs met aardappeltjes en salade. En water '04  . | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 4 mei 2004 om 13:21 | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op dinsdag 4 mei 2004 om 14:05 Paprika taart met een hoop kaas!! | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 4 mei 2004 om 14:32 quote: ovenvisje schreef op dinsdag 4 mei 2004 om 14:05 het volgende: Paprika taart met een hoop kaas!! Paprika taart   niet voor mij  | | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op woensdag 5 mei 2004 om 16:45 vandaag eten we broccolie met een kaassausje en een karbonaadje en frieten | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op woensdag 5 mei 2004 om 16:52 Vandaag eet ik maar weer eens een dag niet. Spaart een massa WC-papier.  | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 5 mei 2004 om 16:54 Ik weet niet wat we gaan eten. Grijs moet nog boodschappen doen ... ;{ @Chiwa: Eet je een hele dag niet  | | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op woensdag 5 mei 2004 om 16:57 Man, ik heb verrukkelijke wijn. Wat wil een mens nog meer? Lekker toastje erbij en een cup-a-soup; de honger voorbij en de dikte bezworen. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 5 mei 2004 om 17:50 Een hele dag (bijna) niets eten, ik moet er niet aan denken.. Vandaag: Kip Tandoori  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Leonie op woensdag 5 mei 2004 om 20:50 Tortilla wraps met tonijnsalade, bosuitjes, avocado, rucola en fricandeau  Zelfs de kinderen lusten het! En klaar binnen twee tellen.  | | Wat zegt ze? |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 5 mei 2004 om 23:13 1, 2. Wij hadden American Pizza (Pepperoni) | | |
|
|   geplaatst door  marloes op donderdag 6 mei 2004 om 09:17 vanavond net als gisteren bloemkool met aardappels. Heb koopavond dus krijg ik het restje mee. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op donderdag 6 mei 2004 om 15:23 Wij eten Kabeljauw met venkel en frietjes en lekkere witte wijn. mmmmmmmmm | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 6 mei 2004 om 18:44 Nasi goreng...  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Erik op donderdag 6 mei 2004 om 22:18 Patat met mayo en een frikadel in het Aquadrome zwembad te Enschede  | | Je moet tegen de stroom in zwemmen om bij de Bron te komen |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op donderdag 6 mei 2004 om 22:40 quote: Erik schreef op donderdag 6 mei 2004 om 22:18 het volgende:Patat met mayo en een frikadel in het Aquadrome zwembad te Enschede  BAH! Voor 6 euro 75 en met half opgekauwde verlepte patat tussen je tenen! Yech! Ik heb champignonsoep en pizza gehad! | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  Erik op donderdag 6 mei 2004 om 22:44 quote: Andere Arjan schreef op donderdag 6 mei 2004 om 22:40 het volgende: [..]
BAH! Voor 6 euro 75 en met half opgekauwde verlepte patat tussen je tenen! Yech!
Het was anders best lekker hoor, voor in totaal 6 euro 80  (nu weer ontopic) | | Je moet tegen de stroom in zwemmen om bij de Bron te komen |
|
|   geplaatst door  Grijs op donderdag 6 mei 2004 om 22:58 Wij hebben capucijners gegeten. Smaakte goed. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op vrijdag 7 mei 2004 om 17:52 Gehaktbal, aardappelschijfjes, doperwtjes/wortels...  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op vrijdag 7 mei 2004 om 18:32 Mexicaanse wraps, ze staan nu in de oven! | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  Janneke op vrijdag 7 mei 2004 om 18:38 Wij eten straks kip met paprika saus en spagetti met courgette. ik heb alleen NU al honger... | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op vrijdag 7 mei 2004 om 21:33 quote: Andere Arjan schreef op vrijdag 7 mei 2004 om 18:32 het volgende: Mexicaanse wraps, ze staan nu in de oven! Wow! Staande wraps! Wij hebben macaroni Carbonara gegeten. Ook lekker  . | | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op zaterdag 8 mei 2004 om 00:51 quote: Arjan schreef op vrijdag 7 mei 2004 om 21:33 het volgende:[..]Wow! Staande wraps! Wij hebben macaroni Carbonara gegeten. Ook lekker  . Jaja, handig hoor, passen er veel meer in! Ze waren wel erg lekker -yum-  | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 8 mei 2004 om 01:09 quote: Andere Arjan schreef op zaterdag 8 mei 2004 om 00:51 het volgende:[..] Jaja, handig hoor, passen er veel meer in! Ze waren wel erg lekker -yum-  Mexicaans is altijd wel lekker  . Zo hebben we hier wat potjes met Mexicaanse kruiden en pepers staan  . | | |
|
|