geplaatst door Picardijn op vrijdag 17 januari 2003 om 15:56
Deze versie is nog niet af maar gebruikt geen FAT-32 meer...daarnaast word de mogelijkheid voor aansturing mogelijk gemaakt voor schijven met 1000GB capaciteit. Daarnaast word er een Palladium-beveiligingsysteem toegepast die koppelt gegevens aan een bepaalde computer. Men hoopt door de toepassing dat word documenten en e-mail beveiligd, zo zou je mail niet meer kunnen doorsturen. De release word verwacht begin 2005 en er is nog geen beta versie. Maar het schijnt dat het systeem nu wel eindelijk een alpha release kent. Waarschijnlijk worden de beveiligings update's toegepast in een upgrade die dit jaar moet verschijnen.
Zit men eigenlijk wel te wachten op zo'n systeem en wat zou de naam worden van dit systeem. Denk windows-WX. Zou er dan ook een IPv6 proctocol gestandariseerd worden?
Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid.
geplaatst door K3 op vrijdag 17 januari 2003 om 16:03
Windows Longhorn
IPv6 zit al standaard in Windows XP, en de standaarden zijn ook al een jaar of 3 bekend (eigenlijk al langer, maar toen was het nog niet gestandariseerd). Jij vraagt je af of er iemand op zit te wachten, en je zegt dat er eindelijk een alpha is. Waarom zit jij er op te wachten?
geplaatst door Picardijn op vrijdag 17 januari 2003 om 16:57
Ik heb aandelen NS dan wacht je graag Ligt eraan of ik my ooit nog wil verdiepen in materie XP of dat er straks een anders systeem in gebruik is, Ik bedoel IPv6 als genormaliseerd, breed toegepast. Of is dat nu ook al het geval? Dacht zo van ALPHA dan kun je weer gaan sparen
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 21 januari 2003 om 13:16
quote:Picardijn schreef op vrijdag 17 januari 2003 16:57 het volgende: Ik heb aandelen NS dan wacht je graag Ligt eraan of ik my ooit nog wil verdiepen in materie XP of dat er straks een anders systeem in gebruik is, Ik bedoel IPv6 als genormaliseerd, breed toegepast. Of is dat nu ook al het geval? Dacht zo van ALPHA dan kun je weer gaan sparen
Ik zou me gewoon nergens in verdiepen maar gewoon die zooi gebruiken. Klaar. Als er een nieuw OS is gebruik je dat OS, en tot die tijd niet. Sim-pel . IPv6 sijpelt langzaam door tot de huiskamers, er zijn meer mensen met IPv6 support dan je denkt (en zij zelf denken).
geplaatst door Andere Arjan op donderdag 23 januari 2003 om 18:05
quote:Arjan schreef op dinsdag 21 januari 2003 13:16 het volgende: [..] Ik zou me gewoon nergens in verdiepen maar gewoon die zooi gebruiken. Klaar. Als er een nieuw OS is gebruik je dat OS, en tot die tijd niet. Sim-pel . [...]
Ik gebruik nog steeds windows 2000... waarom moet je steeds als er een nieuw OS is dat direkt gebruiken? Ik moet er niet aan denken hoeveel GB's een longhorn installatie gaat gebruiken, en hoeveel RAM het OS nodig heeft om alleen al te draaien. Zolang alles wat in windows XP/longhorn/wat dan ook werkt, ook in windows 2000 werkt vind ik het prima zo.
Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel???
geplaatst door Picardijn op donderdag 23 januari 2003 om 20:41
Het is geschikt voor aansturing van grotere harde schijven, ook heeft het een andere indeling en ze gebruiken ook geen FAT32 meer. Maar inderdaad wat dan wel, denk dat het wel mee zal vallen hoeveel extra ruimte het gaat gebruiken. Denk alleen dat het aardig wat euro's gaat kosten...
geplaatst door zorrah op donderdag 24 april 2003 om 14:25
Wil je een 4008 iso van longhorn om te evalueren, of office 2003 (echt mooi!!!) stuur maar een mailtje met gewenste inlognaam en password. zorrah@hotmail.com
geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op donderdag 24 april 2003 om 14:41
quote:zorrah schreef op donderdag 24 april 2003 14:25 het volgende: Wil je een 4008 iso van longhorn om te evalueren, of office 2003 (echt mooi!!!) stuur maar een mailtje met gewenste inlognaam en password. zorrah@hotmail.com
Hoe moet ik dit opvatten? Een evaluatieversie die het 120 dagen doet?