| | Kerstboom foto's |   |
topicStarter = 1; |   geplaatst door  Grijs op donderdag 12 december 2002 om 23:32 Zo lijkt het heel wat!  Maar ik vind het ook wel een leuk boompje, hoor! | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  Light op donderdag 12 december 2002 om 23:38 | | Nu zonder een toch al niet werkend icon |
|
|   geplaatst door  Picardijn op donderdag 12 december 2002 om 23:42 Zou er ook zo'n functie op kunnen dat wij lampjes aan en uit kunnen doen.....webcammetje erbij...  | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  Light op donderdag 12 december 2002 om 23:46 quote: Picardijn schreef op donderdag 12 december 2002 23:42 het volgende: Zou er ook zo'n functie op kunnen dat wij lampjes aan en uit kunnen doen.....webcammetje erbij... 
En dan ga jij zeker de reactiesnelheid testen, uitzoeken hoe lang het duurt als jij klikt op 'lampjes uit' voordat de lampjes dan ook echt uit zijn. En natuurlijk ook met 'lampjes aan'.  | | Nu zonder een toch al niet werkend icon |
|
|   geplaatst door  Grijs op vrijdag 13 december 2002 om 00:05 quote: Picardijn schreef op donderdag 12 december 2002 23:42 het volgende: Zou er ook zo'n functie op kunnen dat wij lampjes aan en uit kunnen doen.....webcammetje erbij... 
 Graag! nu zitten we telkens met de stekker te klooien  [Dit bericht is gewijzigd door Grijs op 13-12-02 00:25] | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  Light op vrijdag 13 december 2002 om 00:10 quote: Grijs schreef op vrijdag 13 december 2002 00:05 het volgende: [..]
Graag!
nu zitten we telkens met de stekker te klooien 
Zijn het niet van die handige draailampjes, zodat je er 1 los kunt draaien en de rest dan ook meteen uit is? Scheelt heel wat zoeken naar de stekker  (Ook leuk als Daan het een beetje doorkrijgt, dan blijf je aan het zoeken welke lampjes hij heeft losgedraaid  ) | | Nu zonder een toch al niet werkend icon |
|
|   geplaatst door  Grijs op vrijdag 13 december 2002 om 00:28 quote: Light schreef op vrijdag 13 december 2002 00:10 het volgende: [..] Zijn het niet van die handige draailampjes, zodat je er 1 los kunt draaien en de rest dan ook meteen uit is? Scheelt heel wat zoeken naar de stekker 
(Ook leuk als Daan het een beetje doorkrijgt, dan blijf je aan het zoeken welke lampjes hij heeft losgedraaid )
Nee  Hadden m'n ouders vroeger wel, van die lampjes die (van 5 meter afstand ofzo) net kaarsen lijken. Moesten we ook afspreken welk lampje er losgedraaid zou worden. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  Light op vrijdag 13 december 2002 om 00:32 quote: Grijs schreef op vrijdag 13 december 2002 00:28 het volgende: [..] Nee 
Hadden m'n ouders vroeger wel, van die lampjes die (van 5 meter afstand ofzo) net kaarsen lijken. Moesten we ook afspreken welk lampje er losgedraaid zou worden.
Van 50 meter lijken het net kaarsjes ja  M'n ouder hebben die dingen ook. En dan idd afspreken welk lampje er losgedraaid moet worden, en hopen dat iedereen zich daaraan houdt, en dat er niet iemand op het idee komt om het enige lampje aan de acherkant los te draaien... | | Nu zonder een toch al niet werkend icon |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op vrijdag 13 december 2002 om 00:34 Wie heeft er nog meer foto's? Technieken om een kerstboom aan/uit te schakelen kunnen besproken worden in een topic in het chatforum. Mijn foto volgt binnenkort. | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 16 december 2003 om 00:05 quote: Andere Arjan schreef op vrijdag 13 december 2002 00:34 het volgende: Mijn foto volgt binnenkort. Ik wacht nog steeds. Ik ga nu ff een paar foto's van de heropgetuigde kerstboom maken (nu met kerstklokjes  ). | | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 16 december 2003 om 00:36  Onze kerstboom. En de jouwe? | | |
|
|   geplaatst door  Picardijn op dinsdag 16 december 2003 om 00:55 Dit is een stoere boom, daarnaast is het naaldjes val uit de boom principe volledig overbodig geworden zo te zien. We gaan vandaag een graftakje halen, kan de catering het weer optuigen. | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  Grijs op woensdag 17 december 2003 om 22:43 Er hangt nu ook een mooi engeltje in. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 18 december 2003 om 17:25 Geen echte kerstboom dit jaar vanwege allergische reacties bij mijn huisgenoot.. Hoe duur is zo'n kunststoffen geval? | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op vrijdag 19 december 2003 om 00:17 Niet duur, je kan ze bij de Wibra voor €1,70 al kopen (15 cm hoog, zonder lichtjes). | | |
|
|   geplaatst door  Picardijn op woensdag 24 december 2003 om 00:03 Vanavond post ik hier een foto, zoniet eerder. | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  Laurens op woensdag 24 december 2003 om 00:09 quote: Picardijn schreef op woensdag 24 december 2003 00:03 het volgende: Vanavond post ik hier een foto, zoniet eerder. dezelfde vanavond als DrEvil?  | | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 24 december 2003 om 00:14 quote: Laurens schreef op woensdag 24 december 2003 00:09 het volgende:[..] dezelfde vanavond als DrEvil?  | | |
|
|   geplaatst door  Picardijn op woensdag 24 december 2003 om 16:42 Het is toch nog steeds woensdag?   Het is dus iets eerder als de avond gelukt..... Wie volgt?  | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  marloes op zaterdag 27 december 2003 om 18:54 Euh volgens mij is kerst voorbij en worden dan ook alle bomen masaal weg gedaan. of nog een paar dagen bewaard voor het grote nieuwjaars vuur | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Picardijn op zondag 28 december 2003 om 00:41 Jij bent gek, beetje kunstbomen wegmieteren. Zoals je ziet zijn boom 1 en 2 op deze pagina gelijk maar anders versierd. | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zondag 28 december 2003 om 01:27 quote: Picardijn schreef op zondag 28 december 2003 00:41 het volgende: Jij bent gek, beetje kunstbomen wegmieteren. Zoals je ziet zijn boom 1 en 2 op deze pagina gelijk maar anders versierd. We hebben er alleen maar wat kerstklokjes bij gehangen. De ballen heb ik er echt niet afgehaald hoor  . | | |
|
|