| | Ligt of zit iedereen te slapen ofzo? |   |
topicStarter = 489; |   geplaatst door  Chiwa op dinsdag 18 september 2007 om 14:49 't Is hier zo stil, dat ik bijna denk dat iedereen dag en nacht iets beters te doen heeft dan Hadrian bezoeken. 't Is niet voor het één of ander hoor, maar dit doet me pijn. Niet voor niets was dit altijd mijn rustpunt op het internet. Als iedereen er zo over gaat denken, gaat het helemaal fout.  | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op dinsdag 18 september 2007 om 14:55 Met andere woorden: 'Komt u gerust wat vaker langs!' | |
|
|   geplaatst door  marloes op dinsdag 18 september 2007 om 18:49 druk...druk...druk | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Picardijn op dinsdag 18 september 2007 om 22:11 Met al die filmpjes die gepost worden door Chiwa heb ik geen tijd meer voor nuttige informatie. | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  marieke op woensdag 19 september 2007 om 13:47 Hmmm...je hebt wel gelijk, ik kom ook bijna nooit meer kijken, maar dat is omdat ik al die serieuze en politieke dingen niks aan vind. Er is zelfs geen felicitatie topic voor NekNek geopend gister!  En ze is 30 geworden!!! | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  NekNek op woensdag 19 september 2007 om 17:06 quote: marieke schreef op woensdag 19 september 2007 om 13:47 het volgende:Hmmm...je hebt wel gelijk, ik kom ook bijna nooit meer kijken, maar dat is omdat ik al die serieuze en politieke dingen niks aan vind. Er is zelfs geen felicitatie topic voor NekNek geopend gister!  En ze is 30 geworden!!! Nee, Marieke, waarom eigenlijk niet, Marieke?! | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op woensdag 19 september 2007 om 20:41 Als je voor elke herdenkingsdag die ik heb, een topic moest hebben was je dag en nacht on-line. Het is helemaal niet erg als je af en toe een paar woorden dropt hier. Wat maakt het uit waarover? Gisteren genoot ik nog van de koningin.  Vandaag zat ik in de metro, maar elke dag heeft wel iets waarover je effe je ligt kunt laten schijnen. Dat vervelende gezwijg hangt me de keel uit. Jullie moesten je schamen tot over je oren.  | |
|
|   geplaatst door  ghoti op woensdag 19 september 2007 om 23:27 Is dat jouw oor? Wat heb je daar nou weer in gestopt? | |
|
|   geplaatst door  marieke op donderdag 20 september 2007 om 13:31 quote: NekNek schreef op woensdag 19 september 2007 om 17:06 het volgende:[..] Nee, Marieke, waarom eigenlijk niet, Marieke?! Vond dat meer een taak voor Ome Willem!  | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op maandag 24 september 2007 om 14:40 Goed, dat weten we nu, en wat deed iedereen gisteren met het mooie weer? Ik verwacht spannende verhalen en wel snel!  | |
|
|   geplaatst door  jhn1975 op maandag 24 september 2007 om 15:08 Damloop, en nee ik was niet een van de 31 lopers die oververhit waren geraakt. | |
|
ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 24 september 2007 om 16:32 Ik was er het weekend niet (kamp met de jeugd van de kerk), en daarna heb ik 12 uur geslapen  . | | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op dinsdag 25 september 2007 om 13:51 Tjonge jonge, jonge mensen die twaalf uur slapen. Ja, daar kunnen we de oorlog niet mee winnen. | |
|
|   geplaatst door  Grijs op dinsdag 25 september 2007 om 18:57 quote: Chiwa schreef op dinsdag 25 september 2007 om 13:51 het volgende:Tjonge jonge, jonge mensen die twaalf uur slapen. Ja, daar kunnen we de oorlog niet mee winnen. Tja, hij was dan ook niet voor niets afgekeurd voor militaire dienst... | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  Leonie op dinsdag 25 september 2007 om 19:20 | | Wat zegt ze? |
|
|   geplaatst door  marieke op woensdag 26 september 2007 om 10:53 quote: Chiwa schreef op maandag 24 september 2007 om 14:40 het volgende:Goed, dat weten we nu, en wat deed iedereen gisteren met het mooie weer? Ik verwacht spannende verhalen en wel snel!  Bijkomen van zaterdag... Geen spannende verhalen dus vanaf hier..  | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op maandag 1 oktober 2007 om 21:48 Enne zondag alweer niks bijzonders gedaan? Iedereen heeft een eentonig leven zo te zien. | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:18 En vergeet Hadrian dagelijks. Schande! | |
|
|   geplaatst door  marieke op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:03 quote: Chiwa schreef op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:18 het volgende:En vergeet Hadrian dagelijks. Schande! Maar heb jij niks beters te doen dan, behalve steeds op Hadrian rond te hangen?  | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op dinsdag 2 oktober 2007 om 22:18 Wat een vreselijke 'laag-bij-de-grondse' reactie.
Ik heb het hartstikke druk maar maak af en toe wat tijd vrij voor Hadrian. Dat zouden er meer moeten doen!! | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:26 quote: Chiwa schreef op dinsdag 2 oktober 2007 om 22:18 het volgende:Wat een vreselijke 'laag-bij-de-grondse' reactie. Ik heb het hartstikke druk maar maak af en toe wat tijd vrij voor Hadrian. Dat zouden er meer moeten doen!! Hulde!  | | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op woensdag 3 oktober 2007 om 12:50 Ik hoef geen pluim of veer.
Maar het zou anderen aan het denken moeten zetten. | |
|
|   geplaatst door  jhn1975 op woensdag 3 oktober 2007 om 15:37 namen | |
|
|   geplaatst door  OmeWillem (Geitenbreier) op woensdag 3 oktober 2007 om 22:50 Man en paard. | | Ome Willem stopt ermee... knip-knap-knee! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op woensdag 3 oktober 2007 om 23:36 Allemaal zijn ze schuldig.  | |
|
|   geplaatst door  OmeWillem (Geitenbreier) op donderdag 4 oktober 2007 om 12:27 Allemaal, daar hoor je zelf dan ook bij he! | | Ome Willem stopt ermee... knip-knap-knee! |
|
|   geplaatst door  HetGroeneMonster op donderdag 4 oktober 2007 om 14:06 Ik ben wakker!! | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op donderdag 4 oktober 2007 om 16:21 Ik probeer he tin ieder geval elke dag even. | |
|
|   geplaatst door  marieke op donderdag 4 oktober 2007 om 19:45 Ik eet nu een pizza  | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op vrijdag 5 oktober 2007 om 15:23 Als je maar niet knoeit op je toetsenbord. Want eigenlijk hoor je tijd te nemen om te eten en dat niet te doen terwijl je computert. | |
|
|   geplaatst door  marloes op vrijdag 5 oktober 2007 om 18:57 Ik kom net terug van een borrel ter ere van de dag van de leraar. (Borrelen als je daarna nog moet rijden is niet leuk) | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op vrijdag 5 oktober 2007 om 20:12 Maar je ben niet gesnapt begrijp ik? | |
|
|   geplaatst door  marieke op zaterdag 6 oktober 2007 om 16:54 quote: Chiwa schreef op vrijdag 5 oktober 2007 om 15:23 het volgende:Als je maar niet knoeit op je toetsenbord. Want eigenlijk hoor je tijd te nemen om te eten en dat niet te doen terwijl je computert. Ach ja, soms is het net even wat handiger om bij de computer te eten, vooral als je nog weg moet en bepaalde mensen wilt laten weten dat je echt nog wel aan hadrian denkt  Is wel erg lekker hoor, pizza eten bij de computer  Toetsenbord is trouwens nog schoon  | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op zaterdag 6 oktober 2007 om 22:41 Oké, dan is het goed.  | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op zondag 7 oktober 2007 om 21:57 't Was vandaag heerlijk weer, dus iedereen heeft een flink stuk gewandeld. | |
|
|   geplaatst door  marieke op maandag 8 oktober 2007 om 15:17 quote: Chiwa schreef op zondag 7 oktober 2007 om 21:57 het volgende:'t Was vandaag heerlijk weer, dus iedereen heeft een flink stuk gewandeld. welke iedereen? Wij niet hoor, wij hebben een ritje met de auto gemaakt naar Apeldoorn, waar we heerlijk in de tuin hebben gezeten bij een jarige vriendin  Was wel erg gezellig trouwens!!  | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  marieke op maandag 8 oktober 2007 om 20:05 quote: Arjan schreef op maandag 8 oktober 2007 om 15:38 het volgende:Ik heb gisteren ook niet gewandeld. Wel ben ik op de fiets naar de kerk geweest   | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  Grijs op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:22 Ik lig de laatste tijd inderdaad veel te slapen. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  marieke op dinsdag 9 oktober 2007 om 13:10 quote: Grijs schreef op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:22 het volgende:Ik lig de laatste tijd inderdaad veel te slapen. Jij mag dat  | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op dinsdag 9 oktober 2007 om 15:17 Ach, dat in de tuin zitten gaat nog, maar wandelen is het beste van alles voor je gezondheid. | |
|
|   geplaatst door  marieke op woensdag 10 oktober 2007 om 20:09 quote: Chiwa schreef op dinsdag 9 oktober 2007 om 15:17 het volgende:Ach, dat in de tuin zitten gaat nog, maar wandelen is het beste van alles voor je gezondheid. Waarom wandelen? | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op woensdag 10 oktober 2007 om 21:20 Als je zit beweegt er niets en als je wandelt beweegt alles.
Dat is goed voor de bloedsomloop en dat is weer goed voor je huid, en als je huid mooi is loop je zo tegen een date aan, en als dat goed loopt....., | |
|
|   geplaatst door  marloes op woensdag 10 oktober 2007 om 22:06 Tja maar dan hebben we weer een ander probleempje de meeste forumgangers hier zijn al getrouwd. (Ik ga er maar even vanuit dat dat gelukkig is) Dus die date zitten ze hier niet op te wachten. Dus lopen....... Nou ja lijkt mij duidelijk. | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op donderdag 11 oktober 2007 om 00:37 quote: marloes schreef op woensdag 10 oktober 2007 om 22:06 het volgende:[.. forumgangers [..] Ik zou opteren voor het woord forumzitters  | | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op donderdag 11 oktober 2007 om 01:52 Ik ben ook getrouwd. Maar 't kan verkeren. Als je wandelt is alles mogelijk. | |
|
|   geplaatst door  Grijs op donderdag 11 oktober 2007 om 13:30 Goed, Arjan mag niet meer wandelen  . Ik heb vanmiddag nog even in het bos gewandeld, om de tijd te doden. Was wel even lekker. | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|