| | De 'Crocodile Hunter' is niet meer |   |
topicStarter = 1;ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 4 september 2006 om 09:13 quote: Pijlstaartrog wordt krokodillenman Irwin fataal Krokodillenjager Steve Irwin, beroemd vanwege zijn tv-shows waarin hij het opneemt tegen gevaarlijke dieren, is op 44-jarige leeftijd overleden.
Pijlstaartrog Een steek van een pijlstaartrog werd hem fataal. De giftige rog stak hem in zijn borst toen hij onderwateropnames aan het maken was op het Great Barrier Reef voor de kust van de Australische staat Queensland. Medische hulp kwam te laat.
Baby De 'Crocodile Hunter' maakte sinds 1992 natuurprogramma's. Hij baarde enkele jaren geleden opzien toen hij voor de camera een krokodil voerde met zijn zoontje van één maand oud op zijn arm.  | | |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op maandag 4 september 2006 om 09:32 t"ja dat krijg je he als je de held wilt uithangen..... | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 4 september 2006 om 11:11 quote: ovenvisje schreef op maandag 4 september 2006 om 09:32 het volgende:t"ja dat krijg je he als je de held wilt uithangen..... Er zijn genoeg mensen die krokodillen en slangen vangen voor wetenschappelijke doeleinden, Steve deed dit toevallig met een camera voor zijn neus.. Oke, hij was wel een beetje gek  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op maandag 4 september 2006 om 17:20 | | Throw me a freakin' bone here! |
|
|   geplaatst door  Norbie op maandag 4 september 2006 om 18:07 Ik vind het jammer. En zielig voor zijn vrouw + 2 kleine kinderen. | | B'dankt voor die Blumen! |
|
|   geplaatst door  marieke op dinsdag 5 september 2006 om 11:33 Schijnt dat dit soort grog bijna nooit in de aanval gaat, en als ie dat al doet dan meestal bij de voeten... Wasgebeurd??? | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 5 september 2006 om 11:55 hier staat een stukje tekst over het ongeluk. Beestje is blijkbaar ergens van geschrokken en Steve zwom erboven. Gevalletje "verkeerde moment, verkeerde plaats"  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Chiwa op dinsdag 5 september 2006 om 20:43 Er is gefilmd tijdens het moment sûprème. Dus ooit zal dat op Discovery te zien zijn.
Evenals zijn staatsbegrafenis. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op donderdag 7 september 2006 om 01:07 Hopelijk zal hij nog veel uitgezonden worden op Discovery e.d. Voor mij is het toch de enige echte 'Crocodile Hunter'  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op donderdag 7 september 2006 om 18:03 Wie moet nu die no-budget reclames voor een of andere electronicazaak opnemen? Want dat is nog het ergst van alles! We zullen je missen, Steve!  | | Throw me a freakin' bone here! |
|
|   geplaatst door  Chiwa op dinsdag 12 september 2006 om 22:06 Vandalen hebben vele pijlstaartroggen vermoord in de buurt waar het gebeurde. | |
|
ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 12 september 2006 om 22:52 quote: Chiwa schreef op dinsdag 12 september 2006 om 22:06 het volgende:Vandalen hebben vele pijlstaartroggen vermoord in de buurt waar het gebeurde. Ik dacht alleen de staart afgesneden? Of gaan ze daar dood van... | | |
|
|   geplaatst door  Norbie op woensdag 13 september 2006 om 07:49 Hoe dan ook, het blijven debielen. | | B'dankt voor die Blumen! |
|
|   geplaatst door  wiebenik op woensdag 13 september 2006 om 16:30 Beetje risico van het vak he | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op woensdag 13 september 2006 om 23:41 Nou ja, ik vind het toch wel een beetje lullig dat ie door zo'n stomme rog is geprikt... het was meer stijl geweest als hij door een krokodil gehapt was. | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  wiebenik op donderdag 14 september 2006 om 08:37  quote: Andere Arjan schreef op woensdag 13 september 2006 om 23:41 het volgende:Nou ja, ik vind het toch wel een beetje lullig dat ie door zo'n stomme rog is geprikt... het was meer stijl geweest als hij door een krokodil gehapt was.  | |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op donderdag 14 september 2006 om 09:20 quote: Andere Arjan schreef op woensdag 13 september 2006 om 23:41 het volgende:Nou ja, ik vind het toch wel een beetje lullig dat ie door zo'n stomme rog is geprikt... het was meer stijl geweest als hij door een krokodil gehapt was. Ja! Het zou net zo lullig zijn als Arnold Schwarzenegger zou struikelen over een keukentrapje of zo... Je verwacht gewoon niet dat het zó zou gebeuren! | | Throw me a freakin' bone here! |
|
|   geplaatst door  wiebenik op donderdag 14 september 2006 om 09:34 quote: DoctorEvil schreef op donderdag 14 september 2006 om 09:20 het volgende:[..] Ja! Het zou net zo lullig zijn als Arnold Schwarzenegger zou struikelen over een keukentrapje of zo... Je verwacht gewoon niet dat het zó zou gebeuren! Oh, heerlijk zo lekker droog  | |
|
|   geplaatst door  Chiwa op zaterdag 16 september 2006 om 20:27 quote: Arjan schreef op dinsdag 12 september 2006 om 22:52 het volgende:[..]Ik dacht alleen de staart afgesneden? Of gaan ze daar dood van... Jawel, die beestjes sturen met hun staart. Kijk anders effe in een aquarium, daar zie je dat visjes net zo goed hun staart nodig hebben als wij onze voetjes. | |
|
|