Home / Algemeen / Jongen steelt bus en speelt chauffeur
 Jongen steelt bus en speelt chauffeur
Dit topic is 1 pagina lang. [ Alle pagina's ]
topicStarter = 1;
Arjan
Forumdespoot, zonder waterbed :P

Arjan

postaddFavorites
geplaatst door onlineArjan (SuperAdmin) op dinsdag 29 november 2005 om 16:31
editquote
LOL, al Connexxion niet rijdt, dan maar zelf rijden

quote:
Tiener steelt lijnbus en speelt chauffeur
Een 15-jarige jongen uit Doesburg heeft in Gelderland tot twee keer toe een lijnbus gestolen en er vervolgens passagiers mee vervoerd.

Passagiers
De tiener wist gisteren in Apeldoorn een blauwe bus te stelen en deze naar Doetinchem te rijden. Daar aangekomen liet hij het voertuig achter en stal een bus waarmee hij naar Arnhem reed.

Lijnbus
Tijdens deze rit liet hij op de route passagiers in- en uitstappen. De jongen liep vanmiddag tegen de lamp toen hij in Apeldoorn in een wederom gestolen lijnbus werd aangetroffen. De politie heeft de jongen voor verhoor opgepakt.

Bron
profilehomepage
marieke
tadaaaa!!!!

marieke

postaddFavorites
geplaatst door onlinemarieke op dinsdag 29 november 2005 om 17:56
editquote
Wel lef hoor, om bij zo'n kereltje in de bus te stappen
profile

wat nou?!
Arjan

Arjan

postaddFavorites
geplaatst door onlineArjan (SuperAdmin) op dinsdag 29 november 2005 om 18:52
editquote
quote:
marieke schreef op dinsdag 29 november 2005 om 17:56 het volgende:
Wel lef hoor, om bij zo'n kereltje in de bus te stappen

Lef? Als je met je rollator na 5 minuten worstelen binnen bent, stap je echt niet meer uit
profilehomepage
marieke
tadaaaa!!!!

marieke

postaddFavorites
geplaatst door onlinemarieke op woensdag 30 november 2005 om 13:08
editquote
Haha, oke, maar ze zullen toch niet allemaal met een rolator hebben gelopen neem ik aan
profile

wat nou?!
Janneke
IK WIL EEN SCHAAP

Janneke

postaddFavorites
geplaatst door onlineJanneke op woensdag 30 november 2005 om 13:33
editquote
ik vind het van die jongen ook wel lef niet dat ik het goed keur!!, ik weet niet om wat voor bus het gaat, maar het lijkt mij niet al te makkelijk
profilehomepage

http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html
Andere Arjan
De echte kenner!

Andere Arjan

postaddFavorites
geplaatst door onlineAndere Arjan op woensdag 30 november 2005 om 21:19
editquote
Argh ik lees de hele tijd "Jongen steelt bus en sTeelt chauffeur"...

Ik denk trouwens dat dit een actie was tegen het duurder worden van het openbaar vervoer
profile

Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel???
DoctorEvil
Zip it!

DoctorEvil

postaddFavorites
geplaatst door onlineDoctorEvil op donderdag 1 december 2005 om 13:15
editquote
Ik vind het een geweldig staaltje van gewoon-doen-en-maar-kijken-wat-er-gebeurt!
profilehomepage

Throw me a freakin' bone here!
K3
Arjan @ Work :)

K3

postaddFavorites
geplaatst door onlineK3 op donderdag 1 december 2005 om 13:20
editquote
quote:
'Buspiraatje' kreeg rijles chauffeurs
De 15-jarige jongen die maandag met drie streekbussen zonder problemen door de regio Arnhem reed, had les gekregen van chauffeurs van vervoersmaatschappij Connexxion. Dat meldt De Telegraaf.

Spreekbeurt
Samen met zijn 14-jarige neefje had hij met Connexxion een afspraak gemaakt omdat zij informatie wilden voor een spreekbeurt. De chauffeurs leerden hen de kneepjes van het vak.

Starten
Zo lieten zij hen zien hoe ze de deuren moesten openen als er geen chauffeur was en hoe ze de bus moesten starten. De chauffeurs zouden anoniem willen blijven uit angst voor ontslag.
profilehomepage
marieke
tadaaaa!!!!

marieke

postaddFavorites
geplaatst door onlinemarieke op vrijdag 2 december 2005 om 14:28
editquote
Ja, gek he, dat ie het dan gaat uitproberen. Hij heeft in elk geval wel goeie leermeesters gehad, aangezien er geen ongelukken oid zijn gebeurd
profile

wat nou?!
Arjan

Arjan

postaddFavorites
geplaatst door onlineArjan (SuperAdmin) op maandag 6 februari 2006 om 23:57
editquote
En onze busdief heeft nog niets geleerd:
quote:
Jongen van 15 steelt opnieuw bus
De 15-jarige busdief uit Doetinchem heeft opnieuw toegeslagen.

Remise
Dit keer werd hij aangehouden in Spankeren op de Veluwe. Hij reed met een streekbus die hij in Doetinchem uit de remise van het vervoersbedrijf had gestolen. Dezelfde jongen werd eind november al betrapt toen hij met een bus van Apeldoorn naar Dieren reed. Toen pikte hij zelfs passagiers op.

20 kilometer
Een chauffeur van het vervoersbedrijf ontdekte de diefstal en waarschuwde de politie. Korte tijd later zagen agenten in Spankeren de jongen met de gestolen bus rijden. Hij had een kleine 20 kilometer met het gestolen voertuig afgelegd. Of hij dit keer weer passagiers heeft meegenomen, is nog niet bekend.

Harmonica
In november constateerde de politie al dat de jongen in twee dagen tijd drie keer op pad was geweest met een bus. Pas de derde keer werd hij betrapt. Een keer nam hij zelfs een harmonica-bus mee, waarvan ervaren chauffeurs zeggen dat hij moeilijk te besturen is. Toch kwamen er geen klachten over het rijgedrag van de chauffeur binnen.

Jong geleerd
De jongen verklaarde destijds dat hij had leren rijden door heel vaak met buschauffeurs mee te rijden en hun van alles te vragen. Chauffeurs hadden hem ook laten zien hoe zij een bus starten. Omdat de 15-jarige nu opnieuw is betrapt, is hij op het politiebureau in Arnhem in de cel gezet. Justitie moet beslissen wat er verder met de joyrider gebeurt.
profilehomepage
postaddFavorites
geplaatst door onlineovenvisje op dinsdag 7 februari 2006 om 11:49
editquote
Zou hij het sindroom van bus hebben????????
profile
Dit topic is 1 pagina lang. [ Alle pagina's ]
  Home / Algemeen / Jongen steelt bus en speelt chauffeur

RSS
delicious | digg | google | | ekudos | technorati