| | Let it snow, let it snow, let it snow... (wat-een-tóestand!) |   |
topicStarter = 278; |   geplaatst door  DoctorEvil op zaterdag 26 november 2005 om 14:06 Het verbaast Doc dat nog niemand een topic heeft geopend over de winterse ramptaferelen in het oosten des lands.
Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe? | | Throw me a freakin' bone here! |
|
|   geplaatst door  Janneke op zaterdag 26 november 2005 om 14:21 beetje jammer dat z in het westen alleen maar regen en hagel hebben  Daar vond ik het niet de moeite waar voor om een topic te openen, maar ik ben wel erg nieuwschierig naar foto's van de mooie sneeuw! | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  Rambomambojambo op zaterdag 26 november 2005 om 14:33 vrijdag om een uur s,middags vertrokken uit bielefeld in duitsland en was om negen uur thuis !!!!  kleine botsing met vrachtwagen gehad!!  wij stonden in de file lekker stil toen de vrachtwagen rechts naast ons begon te schuiven richting onze bus . twee seconden later stonden we klem tussen de vrachtwagen en de railing.  achterons schaarde er drie vrachtwagens en daardoor waren we de " koplopers" van 33 km file we hebben ons weten los te wrikken na een uurtje , en hebben onze weg vervolgt. heb ontelbaar veel vrachtwagens zien scharen en auto's dde berm in zien rijden .was weer een een feestje om thuis te zijn  | | T.A.F.K.A.F. |
|
|   geplaatst door  bloemier op zaterdag 26 november 2005 om 15:12 het in de sneeuw vallen van de bruiloft... wat natuurlijk we een paar mooie plaatjes heeft opgeleverd..... alswas het later op de avond wel gezellig | | water...... |
|
|   geplaatst door  ovenvisje op zaterdag 26 november 2005 om 15:19 Wel gezellig om allemaal mensen lopend naar AH te zien wandelen, met rugtassen en kaplaarzen. Wij hebben gelukkig nog wat stokbrood en afbak broodjes kunnen bemachtigen. Het was er erg druk in de rij ze stonden bijna vanaf de achterkant van de winkel. Gisteravond hadden wij van de vrijwilligers van Manna een buffet maar dat ging jammergenoeg niet door. Ben benieuwd of het morgen nog druk is in de kerk. | |
|
|   geplaatst door  Laurens op zaterdag 26 november 2005 om 15:44 * Laurens wil ook graag pics zien!
| | |
|
|   geplaatst door  Leonie op zaterdag 26 november 2005 om 17:10 Tsja, wij waren ook zo verbaasd dat het zo'n puinhoop was in het Oosten. We zouden vanavond een etentje hebben met vrienden in Hengelo. Dat hebben we jammer genoeg af moeten zeggen ivm het slechte weer (heb er ook geen zin in om er een uur (of zelfs langer?) over te doen om van Enschede in Hengelo te komen...). We zouden het hele weekend blijven, maar nu zijn we toch maar thuis gebleven, je weet ook niet hoe het weer er op de terugreis uitziet, straks sta je met je kinderschaar de hele nacht in de file op zondag...ja ok, je hebt dan wél een verhaal... NB. ter verduidelijking: we wonen en Almere en zouden logeren in Enschede | | Wat zegt ze? |
|
ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 26 november 2005 om 17:32 Het sneeuwt hier momenteel keihard. Maar als je naar de filemeldingen kijkt hoef ik dat geloof ik niet te zeggen... quote: A12 Arnhem Oberhausen 27 km A12 Arnhem Utrecht 28 km A50 Apeldoorn Arnhem 22 km A50 Arnhem Apeldoorn 7 km A50 Arnhem Oss 19 km A50 Oss Arnhem 21 km | | |
|
|   geplaatst door  Leonie op zaterdag 26 november 2005 om 17:42 Nog 8 km file tussen Apeldoorn en Amersfoort. De andere kant op dus. | | Wat zegt ze? |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 26 november 2005 om 17:52 quote: Leonie schreef op zaterdag 26 november 2005 om 17:42 het volgende: Nog 8 km file tussen Apeldoorn en Amersfoort. De andere kant op dus. Ja maar daar woon ik nie  | | |
|
|   geplaatst door  Andere Arjan op zaterdag 26 november 2005 om 18:46 Picz!!!! staan op mijn antieke camera, kan ik dus niet direct laten zien, iemand anders wel?
Er zijn in ieder geval wel veel coniferen gesneuveld bij ons in de tuin... gelukkig id de dode helemaal omgevallen hoef ik die ook niet zelf uit te graven! | | Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel??? |
|
|   geplaatst door  bloemier op zaterdag 26 november 2005 om 19:07 landschap in de buurt van Heutinkstraat en Holterhof (enschede)  De binnenstad het stadhuis van Enschede  De singel helemaal vast, ter hoogte van Laaressingel en Lipperkerkstraat  | | water...... |
|
|   geplaatst door  Norbie op zondag 27 november 2005 om 10:56 Vrijdag om 17.20 uur thuis uit mijn werk. Om 17.25 opgeroepen om weer te gaan werken (mensen stonden al enkele uren vast in de file). 's Nachts om 01.50 uur weer thuis. | | B'dankt voor die Blumen! |
|
|   geplaatst door  Marleentjuh op zondag 27 november 2005 om 11:06 en hier hebben we vanmorgen een sneeuwbui gehad, t blijft amper liggen(op auto's een beetje) maar nu is het al weer droog  | |
|
|   geplaatst door  LeeAnne op zondag 27 november 2005 om 15:04 Kheb heel wat mooie pics gemaakt, maar die staan op mun telefoon.. | | 'je ogen spreken woorden.. die mijn hart niet meer herkent..' |
|
|   geplaatst door  Laurens op zondag 27 november 2005 om 22:09 | | |
|
|   geplaatst door  Picardijn op zondag 27 november 2005 om 22:52 Viel wel mee de sneeuw (met de wind dan) | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  Sketterbek op dinsdag 29 november 2005 om 09:39 ons kinderdagverblijf is vrijdag geevacueerd, maar niet dat ze ervan leren want maandag deden we hetzelfde.we zitten in een bosrijke omgeving en uiteraard hebben we een plat dak. Zit dan niet lekker hoor!  | | Hoe kom je zo druk? Hoe kom je zo druk? Hoe kom je zo druk? |
|
|   geplaatst door  marloes op dinsdag 29 november 2005 om 12:06 Mijn stageschool is gesloten ivm instortings gevaar. De school heeft een plat dak en daar ligt nu dus een beetje sneeuw op. De leerlingen hebben lekker vrij sneeuwvrij heet dat, maar wij hebben vanmiddag nog wel een leerlingbespreking. Dit doen we gewoon bij een van de collega's thuis. Wel dolle pret om door dit weer te fietsen.  Onze auto kan niet uit de straat omdat deze is ingesneeuwd.  | | Laat de handjes maar wapperen! |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op dinsdag 29 november 2005 om 12:25 Winkels, bedrijven en parken in Twente op slot ENSCHEDE - In Twente worden her en der bossen, parken, winkels en bedrijven gesloten door de sneeuwoverlast. Enschede heeft sinds maandag diverse parken afgesloten voor het publiek. In deze gemeente zijn 25 gebouwen gesloten omdat daken dreigen te bezwijken, zo meldde de gemeente dinsdag. In hartje Hengelo is het winkelcentrum de Brink met een V&D afgesloten voor publiek. De post kon maandag in Hengelo en Borne niet worden bezorgd omdat het dak van het distributiecentrum van TNT Post in Hengelo voor een deel is ingestort. Die post komt nu waarschijnlijk dinsdag. In Hengelo zijn tot dusver drie panden ingestort. In Enschede was het afgelopen weekeinde een ravage bij het distributiecentrum van tuinmeubelfabrikant Hartman. Dinsdag zal de gemeente de gesloten panden alsnog inspecteren; de V&D is het eerste aan de beurt. Verder is in Twente en Achterhoek een groot aantal schuren, maneges en kassen bij kwekerijen volledig ingestort door het extreme winterweer. __________________ Bron | | Throw me a freakin' bone here! |
|
|   geplaatst door  marieke op dinsdag 29 november 2005 om 17:54 En ik moest zaterdagmorgen gewoon werken.....niet dat er veel te doen was, om tien uur waren alle sneeuwschuivers al uitverkocht en konden wij uuuuuuuren koffie gaan drinken (en af en toe een klant helpen, die zo gek was om in dit weer kadootjes te gaan kopen  ). Maar ik werd beloond door NekNek en doc met warme chocolademelk en slagroom  | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  DoctorEvil op woensdag 30 november 2005 om 14:25 quote: marieke schreef op dinsdag 29 november 2005 om 17:54 het volgende:En ik moest zaterdagmorgen gewoon werken.....niet dat er veel te doen was, om tien uur waren alle sneeuwschuivers al uitverkocht en konden wij uuuuuuuren koffie gaan drinken (en af en toe een klant helpen, die zo gek was om in dit weer kadootjes te gaan kopen  ). Maar ik werd beloond door NekNek en doc met warme chocolademelk en slagroom  Ja, dat was een schoolvoorbeeld van winterse gezelligheid!  | | Throw me a freakin' bone here! |
|
|   geplaatst door  marieke op vrijdag 2 december 2005 om 14:30 quote: DoctorEvil schreef op woensdag 30 november 2005 om 14:25 het volgende:[..] Ja, dat was een schoolvoorbeeld van winterse gezelligheid!  Nou, en gezellig was het!!  | | wat nou?! |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 31 december 2005 om 00:46 * schop *  Hier ligt een aardig sneeuwpakje van 'pak'weg (haha) 5 tot 10 cm  . Ik heb maar een paadje geveegd en een stuk stoep meegenomen, zo laat op de avond. Het huis van de buren staat leeg, dus daar moest (nou ja 'moest', ik vond het leuk) ik ook nog even voorlangs vegen. Ben ik net binnen, zie ik de buurman van de andere kant netjes de stoep aanvegen (ik had reeds een 'motivatie-geul' met mijn bezem in de stoep geduwd  )  . De krantenbezorger zal wel blij zijn morgen  . | | |
|
|