| | 4 mei |   |
topicStarter = 28; |   geplaatst door  Appelmoes?? op woensdag 4 mei 2005 om 19:22 Ben jij straks om 8 uur stil (of geweest) en sta je dan stil bij alleen de 2e WO of bij "alle" slachtoffers die sindsdien zijn gevallen in oorlogen?
Ik zet straks de tv aan en sta om 8 stil bij de slachtoffers van de 2e WO. Waarom alleen de 2e WO? Omdat die oorlog imho toch erg verschilt van andere oorlogen. Het was niet zomaar een geschil tussen 2 landen. | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 4 mei 2005 om 19:29 Waarschijnlijk zitten we om 8 uur in de auto met 2 kinderen op de achterbank. Dus of het van stilte komt... | | |
|
|   geplaatst door  Sjoerd op woensdag 4 mei 2005 om 19:33 Wij zijn thuis zelden tot nooit stil thuis om 8 uur, maar kijken wel naar de uitzending rond dat tijdstip naar Ned. 2, alwaar de dodenherdenking live wordt uitgezonden. Laura daarintegen doet er wel aan hoor ik net. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 4 mei 2005 om 19:36 Ik zit voor de tv met een bordje eten (wat dan al wel op zal zijn) een beetje te zappen, omdat ik alleen ben zal ik dus wel stil zijn en waarschijnlijk ook wel stilstaan bij het onderwerp.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Picardijn op woensdag 4 mei 2005 om 19:42 ik ga zeker niet stilstaan | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op woensdag 4 mei 2005 om 20:09 quote: Picardijn schreef op woensdag 4 mei 2005 om 19:42 het volgende: ik ga zeker niet stilstaan Is dat een serieuze opmerking? | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Picardijn op woensdag 4 mei 2005 om 20:29 Jazeker. | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  Erik op woensdag 4 mei 2005 om 20:49 Wij hebben 't net wel gedaan. JP bracht de boodschap goed over in z'n toespraak. Ik vind 't belangrijk dat we in onze welvarende cultuur wel stil blijven staan bij wat velen van ons nog nooit hebben meegemaakt. Juist dáárom, is mijn mening, moeten we de traditie erin houden. Zodat we dankbaar blijven voor de vrijheid die we hebben. | | Je moet tegen de stroom in zwemmen om bij de Bron te komen |
|
|   geplaatst door  louis op woensdag 4 mei 2005 om 20:56 Ik wou dus op GoT, krijg ik een zwart scherm over de dodenherdenking. Dat haalde me wel een beetje uit mijn humeur zeg  | |
|
|   geplaatst door  wieohwie op woensdag 4 mei 2005 om 22:32 De vliegtuigen wilden niet stilhangen om acht uur. En in het Duitse luchtruim lukt dat al helemaal niet! Dodenherdenking is echt iets voor op de grond. | |
|
|   geplaatst door  bloemier op woensdag 4 mei 2005 om 23:38 wij hebben voor 8 uur beetje gekorfbalt. om 8 uur hebben we staand 2 minuten stil geweest.. | | water...... |
|
|   geplaatst door  Marleentjuh op donderdag 5 mei 2005 om 09:01 pfff een paar mensen in het verzorgingshuis waar ik achter de balie zit konden niet eens 2 minuten stil zijn!! Ze konden zeker wel horen wanneer het moest want de tv in de zaal staat altijd erg hard. pffff en dan hebben ze t over de jeugd van tegenwoordig..... | |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op donderdag 5 mei 2005 om 10:29 quote: louis schreef op woensdag 4 mei 2005 om 20:56 het volgende: Ik wou dus op GoT, krijg ik een zwart scherm over de dodenherdenking. Vind ik best netjes van ze  Gaan jullie vandaag nog iets bijzonders doen? Ik had best de grootste 5 mei-optocht van nederland willen zien, maar ik ga vanmiddag naar deventer, dus dat gaat helaas niet lukken helaas. | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  louis op donderdag 5 mei 2005 om 10:39 Ik heb een verjaardag van een bandlid, dus daar zal ik de middag doorbrengen, aan activiteiten rond WO2 zal niet veel komen dan... | |
|
|   geplaatst door  Marleentjuh op donderdag 5 mei 2005 om 11:10 ik ga vandaag leren... mijn school was zo handig om morgen een tentamen in te plannen :S | |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op donderdag 5 mei 2005 om 11:47 Wat een dumb-ass school heb jij zeg  | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Picardijn op donderdag 5 mei 2005 om 11:59 Volgens mij is het zo wie zo hemelvaartsdag. | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op donderdag 5 mei 2005 om 12:14 Ja, maar wie van dit forum is zo gek om 's ochtendsvroeg een eind te gaan fietsen?  | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Picardijn op donderdag 5 mei 2005 om 15:07 Ben de hele week al aan het dauwtrappen, vandaag dus lekker uitslapen. Om 9 uur was ik eruit... | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zondag 8 mei 2005 om 15:22 quote: louis schreef op woensdag 4 mei 2005 om 20:56 het volgende:Ik wou dus op GoT, krijg ik een zwart scherm over de dodenherdenking. Dat haalde me wel een beetje uit mijn humeur zeg  Ik vind het een beetje triest van GoT. Ik neem aan dat het maar 2 minuten was? Overigens waren wij de herdenking vergeten. De kinderen zaten in de auto die wij aan het volpakken waren. Om 20:10 kwamen we erachter dat het 20:10 was  | | |
|
|   geplaatst door  louis op zondag 8 mei 2005 om 17:44 Volgens mij was het wel ongeveer 2 minuten, maar wel net toen ik wou GoTTen... | |
|
|   geplaatst door  Sjoerd op maandag 9 mei 2005 om 18:02 Ik ben op 4 mei wel stil geweest en ik ben niet wezen douwtrappen, alhoewel ik er al wel om half 5 uit was om op kamp te gaan, maar daar heb ik geen spijt van !!! | |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op maandag 9 mei 2005 om 19:23 En je ging zeker niet met een trap-auto? | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Sjoerd op maandag 9 mei 2005 om 19:50 Nee, dat niet, dat zou erg zwaar geweest zijn, maar ik heb gemountainbiked daar, maar dat was op een andere dag | |
|
|