| | Lost |   |
topicStarter = 1;ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op vrijdag 18 maart 2005 om 22:51 Heeft iemand het gezien? Volgens de beschrijving is het een k#tserie, maar we hebben vanavond toch gekeken. quote: 48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt... Elke vrijdagavond na Charmed op Net5. Ik ben wel benieuwd naar de volgende aflevering, maar als alle afleveringen zo middelmatig zijn als deze, dan weet ik niet of ik het uit ga kijken. Ik snap (nog) niet waarom de Amerikanen dit zo'n geweldige serie vinden (schijnt daar enorm populair te zijn). | | |
|
|   geplaatst door  Picardijn op vrijdag 18 maart 2005 om 23:59 Beetje Lord of the Flies maar dan met wat oudere kinderen? | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 19 maart 2005 om 00:04 quote: Picardijn schreef op vrijdag 18 maart 2005 om 23:59 het volgende: Beetje Lord of the Flies maar dan met wat oudere kinderen? Nee -edit: De beschrijving is niet representatief voor de serie. Volgens de beschrijving zou je in een geacteerd Robinson Island met drama etc terechtkomen. Volgens mij mikken ze ook wel op de X-Files kijker. Er loopt op GoT een draadje over Lost waar je meer info kan vinden, alleen zit die vol met spoilers. spoiler: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/982607 [Dit bericht is gewijzigd door Arjan op 19-03-05 00:11] | | |
|
|   geplaatst door  Sjoerd op zondag 20 maart 2005 om 18:01 Ik heb het ook gezien en vind het wel een leuke serie om te zien. Ik denk wel dat ik de gehele serie blijf uitkijken. | |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op zondag 20 maart 2005 om 18:03 Ik heb de 1e delen toch gemist, dus veel zin heb ik toch niet om de rest te gaan kijken... | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  louis op zondag 20 maart 2005 om 18:12 quote: Arjan schreef op zaterdag 19 maart 2005 om 00:04 het volgende:[..] spoiler: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/982607 Ik mag niet in HK  | |
|
|   geplaatst door  Siebolt op zondag 20 maart 2005 om 19:48 whaha, bij mij kan het wel terwijl ik nou al niet meer weet wat het was  | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zondag 20 maart 2005 om 20:08 quote: louis schreef op zondag 20 maart 2005 om 18:12 het volgende:[..][/spoiler] Ik mag niet in HK  Ik ook niet hoor, komt deze uit de HK  | | |
|
|   geplaatst door  louis op zondag 20 maart 2005 om 20:32 Ja, want Siebolt kan er wel in en ik niet, en hij mag naar de HK | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zondag 20 maart 2005 om 20:55 Hij zit in "Nieuws Sport, TV & Muziek"
Soort van MTV aftreksel | | |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op zondag 20 maart 2005 om 21:04 De naäpers!  | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Laurens op zondag 20 maart 2005 om 22:51 quote: Arjan schreef op zondag 20 maart 2005 om 20:55 het volgende: Hij zit in "Nieuws Sport, TV & Muziek" Ook daarvoor zijn de toegangseisen ietsje strenger geworden de afgelopen tijd... /offtopic | | |
|
|   geplaatst door  smurf op woensdag 23 maart 2005 om 17:14 is er ook een herhaling??? | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 23 maart 2005 om 17:54 quote: smurf schreef op woensdag 23 maart 2005 om 17:14 het volgende: is er ook een herhaling??? Zaterdags op Veronica.. De vorige aflevering vond ik ook wat minder dan de voorgaande, ik blijf nog wel even kijken..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  DJKoster op vrijdag 25 maart 2005 om 17:30 De aflevering van vanavond (eps. 4) schijnt erg goed te zijn, het uitdiepen van personages gaat nog wel even door lees ik op spoiler: Fokforum, het wordt weer een beetje spannend bij afl. 8, de vertaling van dat Franse signaal is ook op Fok! te vinden.. [Dit bericht is gewijzigd door Arjan op 25-03-05 22:57] | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op vrijdag 25 maart 2005 om 22:58 DJK ik heb ff een spoiler om 'iets' heen gezet omdat ik dingen lees die de kijker vlgs mij nog niet kan weten... | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op vrijdag 25 maart 2005 om 23:09 quote: Arjan schreef op vrijdag 25 maart 2005 om 22:58 het volgende: DJK ik heb ff een spoiler om 'iets' heen gezet omdat ik dingen lees die de kijker vlgs mij nog niet kan weten... Eerste deel was een aansporing voor mij om toch te blijven kijken, andere deel moet ieder voor zich maar kijken of hij/zij het wil weten.. De aflevering van vandaag vond ik weer goed, en weer vragen opwerpend.. wie is die man in dat pak?  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 26 maart 2005 om 00:33 Die man in dat pak vond ik idd een vreemde verschijning. Ik heb de pilot overigens niet gezien, dat kwam omdat de trailer me afschrikte (zie startpost). Achteraf bezien had ik dat beter wel kunnen doen...
Maarre, die spoiler, daar stond toch info in die je nog niet 'kan' weten? (Ik volg de draad op gathering.tweakers.net, zit vol met spoilers) | | |
|
|   geplaatst door  Sjoerd op zaterdag 26 maart 2005 om 01:07 Ik was de vorige aflevering heel erg benieuwd naar dat wonder van Mr. Locke en ook nu is er weer een vraag. Dat boeit me wel moet ik zeggen. Ben nu wel weer benieuwd wie die man is in het pak. De serie vind ik wel super !! | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zaterdag 26 maart 2005 om 09:41 quote: Arjan schreef op zaterdag 26 maart 2005 om 00:33 het volgende: Die man in dat pak vond ik idd een vreemde verschijning. Ik heb de pilot overigens niet gezien, dat kwam omdat de trailer me afschrikte (zie startpost). Achteraf bezien had ik dat beter wel kunnen doen... Het kan altijd nog  quote: Maarre, die spoiler, daar stond toch info in die je nog niet 'kan' weten? (Ik volg de draad op gathering.tweakers.net, zit vol met spoilers) Als je goed thuis bent in de Franse taal en je zal dat gedeelte (van afl. 2) een paar keer afspelen zou je het kunnen weten.. iedereen mag zelf beslissen of hij/zij het wil weten  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zaterdag 26 maart 2005 om 10:06 Dat stukje dat die vent zo iets zie van "hou eens op die handgebaren" was ook cool.. Verder zijn de flashbacks ook leuk gedaan, bv.: je hoort opeens een telefoon rinkelen.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Sjoerd op maandag 28 maart 2005 om 09:04 Door die flashbacks kom je meer te weten over een bepaald persoon en dat is wel boeiend, want op die manier leer je de personen in het verhaal goed kennen. | |
|
|   geplaatst door  Leonie op dinsdag 29 maart 2005 om 17:01 quote: Arjan schreef op vrijdag 25 maart 2005 om 22:58 het volgende: DJK ik heb ff een spoiler om 'iets' heen gezet omdat ik dingen lees die de kijker vlgs mij nog niet kan weten... Sorry voor de dommigheid, maar wat is een spoiler? Als ik er 3 keer op klik kan ik het lezen, is dat ergens voor? Ik weet dat het off topic is, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen. Help mij in mijn nood en red mij van de onwetendheid Het stikt hier van de nerds, dus dat moet lukken. | | Wat zegt ze? |
|
|   geplaatst door  Leonie op woensdag 30 maart 2005 om 15:22 quote: Leonie schreef op dinsdag 29 maart 2005 om 17:01 het volgende: [..] Sorry voor de dommigheid, maar wat is een spoiler? Als ik er 3 keer op klik kan ik het lezen, is dat ergens voor? Ik weet dat het off topic is, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen. Help mij in mijn nood en red mij van de onwetendheid Het stikt hier van de nerds, dus dat moet lukken. Nou...? Of weten jullie het zelf eigenlijk ook niet?  | | Wat zegt ze? |
|
|   geplaatst door  DJKoster op woensdag 30 maart 2005 om 15:46 Niemand voelt zich aangesproken..  Een spoiler is een stukje tekst over een serie/film o.i.d. wat bepaalde dingen verklapt, erg handig om te verbergen dus..  Voorbeeldje: spoiler: In de film Titanic zinkt het schip Je kan het zien door dat vlak te selecteren (3x klikken kan ook) | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  smurf op woensdag 30 maart 2005 om 15:47 quote: Leonie schreef op woensdag 30 maart 2005 om 15:22 het volgende:[..] Nou...? Of weten jullie het zelf eigenlijk ook niet?   een spoileer is toch dat je het topic kan lezen en als je dingen vantevoren wilweten kan je op de spoiler dubbleklikken | |
|
|   geplaatst door  louis op woensdag 30 maart 2005 om 15:47 Een spoiler is een stuk tekst dat in een balkje gezet wordt, zodat je het alleen kan lezen door het te selecteren, dus als je het zelf wil ( of als het neurotisch gaat) spuit11  | |
|
|   geplaatst door  Leonie op woensdag 30 maart 2005 om 22:47 quote: smurf schreef op woensdag 30 maart 2005 om 15:47 het volgende:[..]  een spoileer is toch dat je het topic kan lezen en als je dingen vantevoren wilweten kan je op de spoiler dubbleklikken Dus het komt er op neer dat het verspilde (spoiled!) moeite is om een spoiler te plaatsen want iedereen wil toch altijd alles weten en klikt hem dus aan. Ik wel in elk geval. spoiler: haha, zie je wel, jij ook!  [Dit bericht is gewijzigd door Leonie op 30-03-05 22:49] | | Wat zegt ze? |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 30 maart 2005 om 22:50 Tja, als jij denkt dat dat de reden is dat het spoiler heet...  Een spoiler is in feite een 'verpester' voor iemand die de film/aflevering nog niet gezien heeft en toch topics erover wil lezen. Op grotere fora komen over goedlopende series meestal twee topics, eentje vol met spoilers (wordt dan ook in de titel vermeld, zodat je de tags niet steeds hoeft te plaatsen) en eentje zonder spoilers, althans, wel met spoilers maar dan netjes tussen de tags  . | | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op woensdag 30 maart 2005 om 22:51 En nu weer terug naar Lost. | | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op vrijdag 8 april 2005 om 19:20 quote: Arjan schreef op woensdag 30 maart 2005 om 22:51 het volgende: En nu weer terug naar Lost. Vanavond weer  | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op vrijdag 8 april 2005 om 19:36 Ik ben benieuwd.. er mag wel eens iemand het bos ingesleurd worden door dat monster  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op vrijdag 8 april 2005 om 19:38 Ik ga vanavond weer eens van mijn sociale leven genieten Maw: Ik ga de stad in, poolen en zuipen :p | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
K3Arjan @ Work :)
 |   geplaatst door  K3 op maandag 25 april 2005 om 10:29 Kijkt iemand nog naar Lost? Ik had het redelijk gevolgd, maar afgelopen weekeinde heb ik niet gekeken. Niet dat het me niet boeit, maar ik had er gewoon geen zin in. Het lijkt wel of alle afleveringen hetzelfde zijn: één persoon wordt eruit gelicht en je ziet het gedrentel van de dokter en dat meisje (  ). Er wordt te weinig ingegaan op de mysterieuze dingen op het eiland en je vraagt je dus af waarom je eigenlijk kijkt. Een soap is al bijna spannender... | | |
|
|   geplaatst door  Sjoerd op maandag 25 april 2005 om 14:55 Sayid gaat nu alleen het bos in, dus ik ben wel benieuwd wat er met hem gaat gebeuren. Ik ben ook erg benieuwd na de achtergrond van Sayid. Verder vind ik Mr. Locke ook erg goed in de serie en het is erg goed om te zien dat er aan het eind van een aflevering toch iets gebeurd waardoor je toch weer de volgende aflevering wilt gaan bekijken. | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op maandag 25 april 2005 om 16:32 De afgelopen aflevering werd juist weer wat spannender K3, ik heb gelezen dat het weer wat spannender gaat worden.. En Sayid gaat volgens mij rond het eiland lopen en niet het bos in. Ik blijf nog wel even kijken.. | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  LeeAnne op maandag 25 april 2005 om 16:44 Sayid ging idd het eiland rond, om een kaart van het eiland te maken... | | 'je ogen spreken woorden.. die mijn hart niet meer herkent..' |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zaterdag 30 april 2005 om 17:29 quote: Arjan schreef op zaterdag 30 april 2005 om 00:05 het volgende:* Arjan vraagt zich wel af waar die Danielle Rousseau nu ineens vandaan komt  Van een schip wat in de mist verdwaald was en zodoende gestrand is op dat eiland.. (wel opletten he?  ) Ik vond deze aflevering weer een stuk spannender en beter dan de vorigen  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  LeeAnne op zaterdag 30 april 2005 om 18:48 Kheb em gemist, dus vanaaf ff opnemen...  | | 'je ogen spreken woorden.. die mijn hart niet meer herkent..' |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op maandag 9 mei 2005 om 00:08 quote: LeeAnne schreef op maandag 25 april 2005 om 16:44 het volgende: Sayid ging idd het eiland rond, om een kaart van het eiland te maken... Ik heb hem gisteren in de wat-gebeurde-er-vooraf gezien. Gelukkig gebeurt er idd weer wat op dat eiland, want ik was bijna afgehaakt. spoiler: vraag me toch echt af wie die gast is, die niet op de passagierslijst stond... | | |
|
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 21 mei 2005 om 02:42 Ik moet zeggen dat ik het vorige week wel spannend vond. Alleen jammer dat er deze week niet echt duidelijk ingegaan werd op de vondst van Locke en de broer van het 'nutteloze' meisje.
Vaag dat de zee ineens zo hoog opkomt, en ook vaag wat betreft de inhoud van het kistje.
Verder vraag ik me af wat er nou op die papieren staat die Sayid en het 'nutteloze' meisje proberen te ontcijferen (haar Franse gezang was duidelijk nagesynchroniseerd). | | |
|
|   geplaatst door  DJKoster op zondag 22 mei 2005 om 23:17 Arjan, hier staat het antwoord op al je vragen..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
king_pin!Remanufacture is Demanufacture!
|   geplaatst door  king_pin op zaterdag 2 juli 2005 om 00:30 Lost...nog nooit gezien, is dat niet met die gast die ook een hobbit speelde?  | |
|
|