Home / Computers & Electronica / Wireless network + SP2 = ARGH
 Wireless network + SP2 = ARGH
Dit topic is 1 pagina lang. [ Alle pagina's ]
topicStarter = 22;
Andere Arjan
De echte kenner!

Andere Arjan

postaddFavorites
geplaatst door onlineAndere Arjan op maandag 14 maart 2005 om 23:32
editquote
Bij mijn zusje heb ik een tijdje geleden een wireless router en een PCI kaar geinstalleerd. Onder windows 98 werkte dit probleemloos. Nu heeft ze een nieuwere computer met windows XP SP2 en nu wil windows geen verbinding meer maken. De router wordt gezien, maar verbinden met de router lukt niet. Sp2 gedeinstalleerd, daarna werkte het netwerk prima naar behoren. Sp2 geherinstalleerd en weer werkt het niet... hij moet heel lang nadenken over de verbinding en werkt dan uiteindelijk niet terwijl ie wel steeds vertelt dat er een netwerk beschikbaar is (2 zelfs, ook die van de buren ) maar no joy in connecting. De router is van een vaag merk, ergenic, en de PCI kaart van hetzelfde merk. Ik heb gegoogled maar kan niet echt iets nuttigs vinden, behalve SP2 deinstalleren maar voor dumb users vind ik sp2 wel erg handig om geinstalleerd te hebben ivm security. Wie kent dit! Het rijdt mij gek...
profile

Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel???
Arjan
Forumdespoot, zonder waterbed :P

Arjan

postaddFavorites
geplaatst door onlineArjan (SuperAdmin) op maandag 14 maart 2005 om 23:40
editquote
Hmm, je hebt de firewall al gecheckt (staat standaard zowat helemaal dicht in SP2, een IP adres verkrijgen obv DHCP lukt nog net).
profilehomepage
Andere Arjan
De echte kenner!

Andere Arjan

postaddFavorites
geplaatst door onlineAndere Arjan op dinsdag 15 maart 2005 om 11:19
editquote
Het maakt geen verschil of de firewall aan of uit staat... hij maakt niet eens verbinding met de router laat staan met internet!
profile

Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel???
Dit topic is 1 pagina lang. [ Alle pagina's ]
  Home / Computers & Electronica / Wireless network + SP2 = ARGH

RSS
delicious | digg | google | | ekudos | technorati