| | Jehovah's |   |
topicStarter = 28; |   geplaatst door  Appelmoes?? op dinsdag 16 november 2004 om 10:10 Die kwamen net weer aan de deur  Nadat ik 3 keer gezegd had dat ik al gereformeerd was en niet geïnteresserd was in hun 'eindtijd' blaadje heb ik de deur maar dicht gedaan. Ze zei nog wel: 'Prettige dag verder', da's wel beleefd. Ik druk ook één keertje op de knop voor de buitendeur zonder te vragen wie er staat  | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Marleentjuh op dinsdag 16 november 2004 om 10:13 hihi, je moet gewoon vragen of je op de zwarte lijst mag, dan komen ze niet meer! | |
|
ArjanForumdespoot, zonder waterbed :P
 |   geplaatst door  Arjan (SuperAdmin) op dinsdag 16 november 2004 om 10:50 quote: Marleentjuh schreef op dinsdag 16 november 2004 om 10:13 het volgende: hihi, je moet gewoon vragen of je op de zwarte lijst mag, dan komen ze niet meer! Heidenen die op de zwarte lijst willen zijn natuurlijk potentieel evangelisatiemateriaal  . | | |
|
|   geplaatst door  Sjoerd op dinsdag 16 november 2004 om 12:09 Tja, maar als jij ze niet binnenlaat, doet een ander het mss wel en dan komen ze mss ook aan je deur ongevraagd, maar ja.... wel domme lui vind ik (of mag je dat niet zeggen?!?) | |
|
|   geplaatst door  marieke op dinsdag 16 november 2004 om 12:28 quote: Sjoerd schreef op dinsdag 16 november 2004 om 12:09 het volgende: wel domme lui vind ik (of mag je dat niet zeggen?!?) Mag je van mij wel zeggen. Laatst waren ze bij ons ook in het flat, maar niemand liet ze binnen...en zij maar praten over wie ze zijn door de intercom, gheghe  Ben ik blij dat ik in een flat woon.. Ds de Jager heeft goeie tips om ze weg te jagen, heeft er een keer een hele avond voor uitgetrokken om te vertellen hoe je ze weg krijgt...(ik weet er alleen weinig meer van, maar ja, ik woon ook in een flat) | | wat nou?! |
|
|   geplaatst door  Picardijn op dinsdag 16 november 2004 om 13:15 Ik probeer ze altijd wat te verkopen. Ze geven trouwens hun vakblad niet gratis weg, daarvoor moet men betalen. | | Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid. |
|
|   geplaatst door  Janneke op dinsdag 16 november 2004 om 13:19 Ze zijn bij mijn oude huis ook eens geweest maar als je dan zegt dat je christen bent vinden ze dat niet genoeg dan vragen ze of je dan wel eens de bijbel leest en of je dan wel naar de kerk gaat. en als je dat dan allemaal netjes beantwoordt hebt dan zegt ze dat je dan ook wel vast met vragen speelt over de ellende in de wereld, en als je dan zegt dat je daar wel uit komt dan wil ze nog een folder aan je kwijt want als je christen bent vindt je het vast wel leuk om er iets over te lezen....  ahhhhhhhhhhh je krijgt ze gewoon niet fatsoenlijk binnen een korte tijd de deur uit! | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op dinsdag 16 november 2004 om 13:50 quote: janneke schreef op dinsdag 16 november 2004 om 13:19 het volgende: Ze zijn bij mijn oude huis ook eens geweest maar als je dan zegt dat je christen bent vinden ze dat niet genoeg dan vragen ze of je dan wel eens de bijbel leest en of je dan wel naar de kerk gaat. Toen ik zei dat ik gereformeerd was zeiden ze: 'Dan ken je dus de bijbel'. Ik hield me maar in om nie te zeggen dat ik een andere bijbel dan zij kende. Anders krijg je nog zo'n zinloze discussie ook nog. En dat dan allemaal vandaag terwijl ik het druk genoeg heb met boodschappen doen, taarten maken, schoonmaken en forummen! Ik wil nog een keer zo'n sticker met: 'Geen reclame en ik ben al bekeerd.' | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  Janneke op dinsdag 16 november 2004 om 13:51 ha ha ik ben al bekeerd wil ik ook op mijn brievenbus  | | http://home.wanadoo.nl/brouwerij/brouwerij.html |
|
|   geplaatst door  Grijs op dinsdag 16 november 2004 om 13:56 quote: Appelmoes?? schreef op dinsdag 16 november 2004 om 13:50 het volgende: [..] En dat dan allemaal vandaag terwijl ik het druk genoeg heb met boodschappen doen, taarten maken, schoonmaken en forummen!
Dat is natuurlijk ook een stuk belangrijker! | | Als je over alles direct een mening hebt, denk je dan wel na? |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op dinsdag 16 november 2004 om 13:57 Psies! Vooral als het je eerste verjaardag in je eigen huisje is en je precies een kwart eeuw wordt!  | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  DJKoster op dinsdag 16 november 2004 om 18:17 quote: marieke schreef op dinsdag 16 november 2004 om 12:28 het volgende: [..] Ds de Jager heeft goeie tips om ze weg te jagen, heeft er een keer een hele avond voor uitgetrokken om te vertellen hoe je ze weg krijgt Jah, met bepaalde bijbelteksten kun je ze in verwarring brengen (helaas ben ik het ook vergeten..) Bij mij zijn ze nooit aan huis geweest, een keertje ging ik weg en stonden ze bij mijn buren.. Je kan natuurlijk ook een paar auto-foldertjes tevoorschijn halen..  | | 1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street.. |
|
|   geplaatst door  OmeWillem (Geitenbreier) op vrijdag 19 november 2004 om 20:19 quote: DJKoster schreef op dinsdag 16 november 2004 om 18:17 het volgende:[..]Jah, met bepaalde bijbelteksten kun je ze in verwarring brengen (helaas ben ik het ook vergeten..) Bij mij zijn ze nooit aan huis geweest, een keertje ging ik weg en stonden ze bij mijn buren.. Je kan natuurlijk ook een paar auto-foldertjes tevoorschijn halen..  Toen ome Willem nog op kamers woonde, had hij de lijfspreuk 'Want voor de blijmoedigen is het altijd feest!" (Spreuken 15:15b). Misschien is dat een oplossing? Bied je ze gewoon een biertje aan!  | | Ome Willem stopt ermee... knip-knap-knee! |
|
|   geplaatst door  Appelmoes?? op vrijdag 19 november 2004 om 22:42 quote: DJKoster schreef op dinsdag 16 november 2004 om 18:17 het volgende:Je kan natuurlijk ook een paar auto-foldertjes tevoorschijn halen..  quote: Arjan schreef op vrijdag 19 november 2004 om 20:52 het volgende:Of je zegt dat je Citroën-dealer bent.  Ik heb niet zo'n vlotte babbel helaarsch. En ik weet al helemaaaal niets van auto's  | | 'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...' |
|
|   geplaatst door  marieke op zaterdag 20 november 2004 om 10:49 quote: Appelmoes?? schreef op vrijdag 19 november 2004 om 22:42 het volgende:[..][..] Ik heb niet zo'n vlotte babbel helaarsch. En ik weet al helemaaaal niets van auto's  Nou en? Zij zullen er al helemaal niks vanaf weten, dus je kwebbelt gewoon wat aan elkaar en je wappert met wat foldertjes die je in je papierbak hebt zitten..  | | wat nou?! |
|
|