geplaatst door Arjan (SuperAdmin) op zaterdag 13 november 2004 om 01:06
quote:
LEEUWARDEN - Het wereldrecord vallende dominostenen is vrijdagavond in Leeuwarden scherper gesteld. Tijdens Domino Day 2004 vielen 3.992.397 stenen om. Het spektakel was vrijdagavond drieënhalf uur lang te bekijken op de zender SBS6.
geplaatst door DJKoster op zaterdag 13 november 2004 om 09:27
Hmm... onderbroken door Hart van Nederland en Shownieuws en vergezeld van sms-spelletjes? "sms nu hoeveel steentjes er om gaan vallen en je maakt kans op een droomreis"
"helaas, niemand heeft het juiste antwoord ge-sms't"
1983: Dik, 1985: Jaap, 1987: Janneke, 1988: Annemieke, 1990: Harm, 2001: Bram, 2004: Lotte Three tomatoes are walking down the street..
geplaatst door Appelmoes?? op zaterdag 13 november 2004 om 10:36
Ik heb me suf gelachen toen die jojo-steen het niet deed in het begin. Jammer genoeg telde dat niet voor het record... Ik had het wel leuk gevonden als het ze niet gelukt zou zijn.
'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...'
geplaatst door Picardijn op zaterdag 13 november 2004 om 10:55
Van mij mag iedereen steentjes neerzetten en omgooien. Vanzelf sprekend zou het leuker zijn geweest om de steentjes omver te werpen door middel van een midderlgrote vuurwerkbom. Maar na het darten vind ik SBS6 het al niet meer waardig om langer dan 5 minuten te kijken per dag.
Ik heb een beugel en een buikje Het is geen toeval de voorzienigheid.
geplaatst door Appelmoes?? op zondag 14 november 2004 om 14:46
Het darten kijk ik meestal met het geluid er af en een lekker muziek op de radio. Het commentaar bij de steentjes was ook weer van erg laag niveau (Dominotaris, polstokverspringen). Maar ik vind het wel mooi om te zien hoe een veld van een 100.000 stenen omvalt op een orginele manier. Die paar 100.000 stenen die de bouwers op hun kop kregen was ook lachen! "s avonds stenen uit je onderbroek halen voor het slapen gaan
'Het is geel, soppig en niet een gemalen kanarie...'